  • 21. Data: 2024-05-11 12:51:22
    Temat: Re: Drukara laserowa
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 11.05.2024 o 12:01, RadosławF pisze:

    > Ale dumny możesz być, głoś w dyskusji zabrałeś

    Tak samo jak Ty udowadniając że stare się psują a metroseksualny
    młodzieniec będzie siedział i płakał bo ma dwie lewe ręce ;-)

    PS. A co to się będzie działa jak się papier ZAKLESZCZY NA GRZAŁCE i
    trzeba będzie go WYDRZEĆ może nawet rozbierając pół drukarki bo część
    akurat została w okolicy czujnika ;-)

  • 22. Data: 2024-05-11 16:09:28
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 9 maj 2024 o 19:30, Jacek Maciejewski pisze:

    > rozmaitych pism, nie więcej jak kilka kartek miesięcznie
    Druk kilku kartek miesięcznie bym zlecał -- zwykle tam, gdzie
    jest ksero, można drukować...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 23. Data: 2024-05-11 16:11:06
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 9 maj 2024 o 21:53, nadir pisze:

    > Brother HL-2250DN - mała i zgrabna, ma LAN, USB i Duplex oraz tanie
    > zamienniki.

    LAN i Duplex do sporadycznego drukowania?...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 24. Data: 2024-05-11 20:21:44
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 11.05.2024 o 12:51, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > PS. A co to się będzie działa jak się papier ZAKLESZCZY NA GRZAŁCE i
    > trzeba będzie go WYDRZEĆ może nawet rozbierając pół drukarki bo część

    Rozkręci i wyjmie lub zawiezie do serwisu.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2024-05-11 23:00:25
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 May 2024 16:11:06 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > LAN i Duplex do sporadycznego drukowania?...

    A co Cię dziwi?
    LAN aby sporadycznie wydrukować ze smartfona, teblety, czy jak
    gośćprzyjdzie ze swoim laptokiem (albo smartfonem albo tabletem).
    A dupleks aby nie marnować papieru.

    Poza tym ostatnią drukarkę bez dupleksu to sprzedałem już tak dawno, że nie
    pamiętam, kedy - pewnie zdecydowanie więcej, niż kilka lat temu. Klienci
    już chcą tylko z dupleksem. Nawet faktury (bo jeszcze rzadko, ale się
    spotyka papierowe) to tłuką też w dupleksie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 26. Data: 2024-05-11 23:35:10
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 11.05.2024 o 20:21, RadosławF pisze:
    > Rozkręci i wyjmie lub zawiezie do serwisu.

    Po co ma się męczyć? Kupować? Obsługiwać? Używać śrubokręta...

    Niech sobie zamówi usługę DRUKU. ;-)

  • 27. Data: 2024-05-12 01:05:58
    Od: nadir <n...@h...org>

    > LAN i Duplex do sporadycznego drukowania?...

    A to się jakoś wyklucza?

  • 28. Data: 2024-05-12 09:35:41
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 11.05.2024 o 23:35, _Master_ pisze:

    > Po co ma się męczyć? Kupować? Obsługiwać? Używać śrubokręta...
    >
    > Niech sobie zamówi usługę DRUKU. ;-)

    To się finansowo nie zepnie.
    Ale zamów, przetestuj i opisz jak było tanio i fajnie.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2024-05-12 09:37:12
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 12.05.2024 o 01:05, nadir pisze:

    > A to się jakoś wyklucza?

    Podnosi cenę urządzenia.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2024-05-12 10:00:04
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 12.05.2024 o 09:37, RadosławF pisze:

    > Podnosi cenę urządzenia.

    I komfort użytkowania. Nie ma nic za darmo.
    Już nie wspomnę, że zmniejsza zużycie papieru, bo nawet przy kilku
    wydrukach w miesiącu rzadko któremu użytkownikowi chce się jebać z
    ręcznym odwracaniem kartek.
    Duplex, LAN czy WiFi, to dzisiaj standard w drukarkach, a wspomniany
    przeze mnie Brother, to koszt koło 400zł i mniej za używkę, która
    posłuży latami.