  • 31. Data: 2024-05-12 10:56:27
    Temat: Re: Drukara laserowa
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 12.05.2024 o 09:35, RadosławF pisze:
    > To się finansowo nie zepnie.
    > Ale zamów, przetestuj i opisz jak było tanio i fajnie.

    Dlatego propozycja była aby kupić używaną.

    Skrytykowałeś ją bo używane się psują.
    (nowe też się psują jak patrzę jak jest zbudowana HP2710e i jakie
    odgłosy wydaje to jestem pewien że powyżej 2 lat nie podziała)

    O co chcesz się kłócić?

  • 32. Data: 2024-05-12 11:21:38
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    > Mam zamiar kupić komuś laserówkę używkę do sporadycznego drukowania
    > rozmaitych pism, nie więcej jak kilka kartek miesięcznie. Co byście
    > doradzili?
    > Uważam że atramentówka się nie sprawdzi bo będzie zasychać przy tak
    > rzadkim użyciu. Sam mam i rzadko używam to wiem :)

    Atramentówka sprawdzi się, trzeba tylko na taką trafić w której atrament
    nie zasycha. I gdybyś się zdecydował to zwróć uwag na wielofunkcyjne
    Canony serii MP, mam taka kilkunastoletnią, używana kilka razy w roku i
    zero problemów z zasychaniem atramentu. Warunkiem oczywiście oryginalny
    atrament, a to niestety kosztuje, ale chyba i tak wyjdzie taniej i
    bardziej uniwersalnie niż zakup laserówki. Dodam że w moim
    zapotrzebowaniu tusz startowy wystarczył na prawie 6 lat użytkowania.

  • 33. Data: 2024-05-12 21:45:55
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 12.05.2024 o 10:56, _Master_ pisze:

    > Dlatego propozycja była aby kupić używaną.
    >
    > Skrytykowałeś ją bo używane się psują.
    > (nowe też się psują jak patrzę jak jest zbudowana HP2710e i jakie
    > odgłosy wydaje to jestem pewien że powyżej 2 lat nie podziała)

    Podajniki papiery się "psują".

    > O co chcesz się kłócić?

    O to co i ty.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2024-05-12 22:46:55
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    https://allegro.pl/oferta/hp-deskjet-ink-advantage-3
    525-wifi-tusze-mozna-napelniac-2-15624481582

    Polecam. Sama kupiłam jakiś czas temu od tego pana.

    --
    animka

  • 35. Data: 2024-05-13 09:32:06
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 12.05.2024 o 21:45, RadosławF pisze:
    > Podajniki papiery się "psują".

    To jest normalne zużycie eksploatacyjne

    Śmiem twierdzić że te stare MNIEJ niż to nowe goooowno.

    25 lat codziennie używam i w pracy i w domu zwykłe tanie laserówki oraz
    półprofesjonalne kombajny np, Minolty czy Xeroksa.
    Było tego pewnie z 50 sztuk i wiem kiedy kląłem GŁOŚNO czy tylko
    pobłażliwie rzucałem groźnym spojrzeniem ;-)

    Dlatego pozwoliłem sobie na wypowiedź.

  • 36. Data: 2024-05-13 12:56:24
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    No właśnie tak skończyła się moja 4L.
    W sumie to ją nawet jeszcze mam, bo akurat kartridż pełny na 2000 stron, ale nie
    używałem od parunastu lat.
    I pewnie będzie ciężko, bo ostatnie lapki z Centronicsem też gdzieś już po szafach
    leżą.
    Co prawda stacja dokująca HP ma zdaje się złącze parallel, więc jakby co ;-))

    -----
    > Z zastrzeżeniem że w starych szlag trafia rolki do pobierania papieru.
    > I o ile jedną kartę podając ręcznie wydrukujesz to w przypadku druku po kilka szlag
    cię trafi od zabawy z kartkami.
    > W skrajnych przypadkach właściciel drukował 5 stronicowy dokument po jednej stronie
    bo kartę trzeba było podać ręcznie dodatkowo

  • 37. Data: 2024-05-13 12:57:34
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Co to jest separator?

    -----
    > Poza 5L, w której masowo padały separatory i HP miał w 2000 roku do nich zestaw
    naprawczy, w ani jednaj jaką mam HP separator nie

  • 38. Data: 2024-05-13 13:05:41
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Mój Samsung zagina koperty (marszczy).
    Nie ma znaczenia czy przebieg normalny, czy "na wylot", jeden narożnik koperty zawsze
    wychodzi pognieciony.
    Akurat kopert trochę drukuję, bo nie lubię ręcznie adresować.
    Podobny model Lexmarka nic złego mi z kopertami nie robił (przeskoczyłem na Samsunga,
    bo akurat miałem tanie źródło kartridży
    oryginalnych, bardzo wówczas drogich do Lexmarka).
    No i Samsung zawsze grzał jak magiel, drukowanie seryjne ciężko się robiło (bardzo
    zwalniał gdy czujnik temperatury wychwycił
    przegrzewanie)

    Mam również malutką Ricoh, i plastiki wszelkie są tam cieńsze i bardziej wiotkie niż
    w zabawkach dla dzieci.

    -----
    > Mam w domu też 3 drukarki samsunga, które są wręcz genialne, maleńkie,
    bezproblemowe i bardzo polecam, jak znajdziesz tanio.

  • 39. Data: 2024-05-13 15:40:47
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 13.05.2024 o 09:32, _Master_ pisze:

> [...]
    > Było tego pewnie z 50 sztuk i wiem kiedy kląłem GŁOŚNO czy tylko
    > pobłażliwie rzucałem groźnym spojrzeniem  ;-)

    Ponad 25 lat używam głównie HP ale ostatnio też trochę samsungów.

    > Dlatego pozwoliłem sobie na wypowiedź.

    A ja dokładnie z tego samego powodu.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2024-05-13 15:57:05
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/05/2024 12:57, ąćęłńóśźż wrote:
    > Co to jest separator?

    Taka gumka w różnych kształtach i mocowaniach, której zadaniem jest
    oddzielenie pojedynczego arkusza.

    https://tinyurl.com/3cn2jvtp