  • Data: 2003-12-28 23:10:33
    Temat: Re: Dsl i tpsa
    Od: "yab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Tomasz Śląski naskrobał na ścianie:

    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzienia. Przypominam, ze w
    > 'sieciach akademickich' stoi sporo różnych i ważnych serwerów oraz
    > usług, wiec z tym ciągnięciem zza wielkiej wody nie przesadzaj.
    > Ciekaw jestem, co by było, gdyby np. Telia przycieła cioci tepsi
    > nagle kureczek na transfery z powodu 'bo taaaak!!' ....

    Jasne, sam synchronizuje zegarek routerka z zegarkiem stojacym w sieci
    akademickiej i poki co dziala...
    Do wszystkiego da sie przyzyczaic, a jesli sie nie da lub nas nie stac na
    cos lepszego to tym bardziej trzeba sie odpowiednio do tego ustosunkowac.
    Jesli natomiast jakis ISP wyszedlby w Krakowie z taka "dobra" propozycja
    (chodzi o cene i o rzeczywiste wydajnosci lacza) jak tepsiany DSL to chetnie
    sie do niego przepne (sentymentu do tpsy jakos nie mam)....

    Poki co nikt nie podejmuje sie wyzwania i dostarczenia prawie kazdemu
    uzytkownikowi telefonu takiego lacza w takiej cenie, na ktorym mozna
    osiagnac calkiem przyzwoite transfery oraz niskie czasy opuznien do
    wiekszosci zasobow w naszym kraju.

    Niech sie teraz posypia oferty...
    1Mb/256Kb za 460zl miesiecznie na terenie Krakow, Nowa Huta dokladniej stara
    czesc Huty (w okolicy Placu centralnego).

    Jakos zadny provider (swojego czasu szukalem kiedy mol byly ISP upadl) nie
    jest w stanie mi zaproponowac takich warunkow cenowych , bo albo sam
    korzysta z uslug tepsy, a jego utylizacja lacza siega granic mozliwosci (nie
    chce robic pseudoreklamy dostepnemu na moim terenie ISP'owi), lub rzucaja
    ceny niczym nie odbiegajace od tepsianego frame-relay.

    Odnosnie praktych ograniczania ruchu do sieci akademickiej mam takie samo
    zdanie jak wy, ale nie jest to powodem dla ktorego mam wieszac koty i w
    kolko wypisywac o jaka to tepsa jest be...
    Poki co swiadczy w moim rejonie najlepsze uslugi i jak juz mowilem trzeba
    sie do tego odpowiednio ustawic. Moglo by byc lepiej, ale co ja malucki moge
    zrobic, ciesze sie ze jest jak jest... bo zawsze moglo by byc gorzej.

    --
    Yaboll
    Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,

    Kontakt:
    yaboll(at)interia(dot)pl