  • 1. Data: 2003-12-26 13:08:01
    Temat: Dsl i tpsa
    Od: "Grzegorz Adamiec" <g...@W...gazeta.pl>

    Niska jakość usług i nierzetelność TPSA jest powszechnie znana. Tym razem
    Chodzi o łącze dsl. Czekam już na to 2 m-ce przez co moja firma ponosi straty
    finansowe. Ponad 2 m-ce czekam na samą cesję umowy, którą przy dobrej
    organizacji firmy można by przeprowadzić w 1 dzień!!!

  • 2. Data: 2003-12-26 13:10:02
    Temat: Re: Dsl i tpsa
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl>

    > Chodzi o łącze dsl. Czekam już na to 2 m-ce przez co moja firma ponosi straty
    ^^^^^
    > finansowe. Ponad 2 m-ce czekam na samą cesję umowy, którą przy dobrej
    ^^^^^^^^^

    Czy przy takich zaleznosciach nie lepiej zainwestowac w jakies porzadniejsze
    lacze od porzadniejszej firmy. Oczywiscie ze bedzie drozsze, ale jezeli
    od tego maja zalezec pieniadze to moze warto to rozwazyc ?

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 3. Data: 2003-12-26 13:11:49
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Grzegorz Adamiec napisał(a):

> [...]
    > finansowe. Ponad 2 m-ce czekam na samą cesję umowy, którą przy dobrej
    > organizacji firmy można by przeprowadzić w 1 dzień!!!

    Zaloż więc własną firmę telekomunikacyjną i pokaż jak się prowadzi taką
    działalność rzetelnie a przy tym zapewniając wysoką jakość usług :)

    januszek

  • 4. Data: 2003-12-26 13:17:24
    Od: "yab" <l...@p...onet.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Grzegorz Adamiec naskrobał na ścianie:

> [...]
    > ponosi straty finansowe. Ponad 2 m-ce czekam na samą cesję umowy,
    > którą przy dobrej organizacji firmy można by przeprowadzić w 1

    A mnie jak na zlosc tpsa obsluguje szybko i sprawnie.
    Zamowienie DSL'a (za tydzien przyszedl pan monter), zmiana z 0,5 na 1 MB
    (tydzien czekania, wieczorny mail odnosnie nowych adresow IP, w godzinach
    porannych telefon ze jzu dzialaja nowe parametry)

    Nie jestem zadna instytucja lub tez firma, a jedynie klientem
    indywidualnym - wiec w moim mniemaniu, tym gorszym stojacym na samym koncu
    tepsianej kolejki.

    Rowniez jestem bardzo zadowolony z jakosci samego lacza, jak sie przyssam to
    nie spada ponizej 120kBps... oczywiscie sa drobne zgrzyty przy polaczeniach
    z sieciami akademickimi, ale tak bardzo mi na tym ruchu nie zalezy (wole cos
    zassac zza wielkiej wody niz tluc sie do uczelni przepychajac sie niczym
    gruszka lewatywiczna waskim otworkiem)
    --
    Yaboll
    Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,

    Kontakt:
    yaboll(at)interia(dot)pl

  • 5. Data: 2003-12-26 13:18:34
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <s...@k...kezu.org>, januszek wrote:

    > Zaloż więc własną firmę telekomunikacyjną i pokaż jak się prowadzi taką
    > działalność rzetelnie a przy tym zapewniając wysoką jakość usług :)

    Nie naśmiewaj się, bo cesja to przecież podpisanie stosu papierów i tyle.
    To nie jest dostarczenie na biegun południowy najnowszej usługi 18-tej
    generacji.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 6. Data: 2003-12-26 13:19:00
    Od: "Grzegorz Adamiec" <g...@N...gazeta.pl>

    Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl> napisał(a):

> [...]
    > lacze od porzadniejszej firmy. Oczywiscie ze bedzie drozsze, ale jezeli
    > od tego maja zalezec pieniadze to moze warto to rozwazyc ?

    niestety jest to jedyny operator telekomunikacyjny w moim regionie. Inni
    providerzy biorą łącze od nich

  • 7. Data: 2003-12-26 13:22:28
    Od: "Grzegorz Adamiec" <g...@N...gazeta.pl>

    januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl>
    napisał(a):

    > Zaloż więc własną firmę telekomunikacyjną i pokaż jak się prowadzi taką
    > działalność rzetelnie a przy tym zapewniając wysoką jakość usług :)
    >
    > januszek

    mam własną firmę lecz niestety jestem tylko pośrednikiem. Gdyby mi
    niezależało na solidności i rzetelności, która jest uzależniona po części od
    tpsa, nie pisałbym tego postu

  • 8. Data: 2003-12-26 13:31:17
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Samotnik napisał(a):

    > Nie naśmiewaj się, bo cesja to przecież podpisanie stosu papierów i tyle.
    > To nie jest dostarczenie na biegun południowy najnowszej usługi 18-tej
    > generacji.

    Naśmiewam się dlatego, że gdyby każdy, który ma problem z TPSA (tudzież
    jakimś innym telkomem działającym na terenie PL) wylewał o tym gorzkie
    żale na polipa to mielibyśmy tu kilka tysięcy postów na dobe...

    Jeżeli już musi wylewać w usenecie własną żółć to lepiej gdyby zrobił
    to bardziej konkretnie (bo tak naprawdę to nie wiadomo o co chodzi)
    i robił to na telefonii... Chciaż IMHO wystarczy wygooglać sobie
    posty z telefoni z ostatnich 3 miesięcy, żeby poznać opinię użytkowników
    o podejściu do klienta w TPSA :)

    januszek

  • 9. Data: 2003-12-26 13:34:45
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Grzegorz Adamiec napisał(a):

    > mam własną firmę lecz niestety jestem tylko pośrednikiem. Gdyby mi
    > niezależało na solidności i rzetelności, która jest uzależniona po części od
    > tpsa, nie pisałbym tego postu

    Może zacznij od tego, żeby rzetelnie formatować własne posty?

    A potem bierz się za walkę z wiatrakami... :PPP

    Obiecuję EOT :)

    januszek

  • 10. Data: 2003-12-26 17:07:28
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Grzegorz Adamiec pisze:
    >niestety jest to jedyny operator telekomunikacyjny w moim regionie.

    Zawsze jest jeszcze satelita :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !