  • Data: 2015-09-25 10:42:41
    Temat: Re: Dual SIM
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-24 o 21:04, dizel pisze:

    > To zależy od tego kto czego potrzebuje, sam używam androdida z dual
    > sim i bardzo sobie chwalę.
    > I wbrew pozorom jest to bardzo proste do obsługi i wygodne.
    > Jeśli chodzi o dual sim na androidzie to ważniejsza jest kwestia czy
    > to dual sim active czy standby, choć tych pierwszych za dużo nie ma.
    >
    > Pozdrawiam

    Przecież wątkotwórca wyraźnie napisał do czego potrzebuje telefonu z
    dwoma kartami...
    Jasne że proste, jednak nie mogę się zgodzić że również wygodne.
    Akurat w tym wypadku nie ma znaczenia czy telefon działa w standardzie
    standby czy active, ponieważ jedna karta i tak będzie wyłączona dla
    rozmów a druga dla transferu.
    A swoja drogą możesz mnie oświecić na czym polega ten standard "active"?
    Na obydwu kartach można jednocześnie transferować dane w necie?