    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dual SIM Dual Active
    Date: Wed, 20 May 2015 12:12:15 -0500

    news:555cb968$0$2201$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jak widac nie jest on jednak na tyle lepszy od innych, zeby nie mozna z
    > niego zrezygnowac na pare dni :-)

    Ale ja nie rezygnuję z niego na parę dni...
    Używam dwu iPhone4 - jeden ma kartę AT&T a drugi Orange.PL.

    > Prawde mowiac dziwie Ci sie - tyle roznych programow
    > skonfigurowanych i nagle sie przesiadac ?

    Nie mam programów wymagających konfiguracji...
    Zwykle podanie loginu/hasła załatwia te sprawy.

    > Kupilbym jakis maly telefon/router na lokalne karty
    > i udostepnil po wifi.

    Przerabiałem już tą opcję parę lat temu z użyciem którejś tam
    Nokia Xtreme Music i nie sprawdziła się - za mała bateria.
    No i wciąż mam dwa urządzenia w kieszeni...
    Więc już wolę dwa iPhone4.

    > (P.S. Drobna wada androidow - jak sie polacza po wifi, to moga pomyslec ze
    > nie ma juz potrzeby oszczedzania na transferze upgrade)

    To jest jeszcze dodatkowa wada tego rozwiązania..
    Nie każdy sobie z tego zdaje sprawę.
    Częściowo jest to również podobne w iOS gdzie np. aplikacje do serwowania
    audio-booków czy słuchowisk periodycznych wykorzystują fakt że jesteś na
    wifi do podciągnięcia w tle nowego odcinka. Ale przynajmniej AppStore się
    nie napycha dowolnie dużymi megabajtami tylko grzecznie pyta o zgodę.

    > Nazwyjmy rzecz po imieniu: iphone ma g*ne glosniki :-)

    Nazwijmy rzecz po imieniu: większosć smartfonów ma takie.
    Dlatego HTC miał tu unikalną przewagę.

    > Sa jeszcze sluchawki i glosniki przenosne.
    > Filmow chyba nie ogladasz w terenie ?

    Prawie wyłącznie w terenie. Np. na lotnisku czekając na samolot.
    Albo w samolocie. Ale faktycznie wtedy raczej przez słuchawki....
    Czasem jednak w domu posłucham krótkich filmików na youtube
    i wolę wtedy głośniki niż słuchawki.

    > Akurat google i innym chyba to niewiele utrudni - co najwyzej do ATT
    > dojdzie, ze nie masz ochoty placic drogo za roaming ...

    Do nich nic nie dotrze - inaczej już dawno nie oferowaliby $3/minute
    połaczenia w roamingu.