  • 1. Data: 2014-11-28 23:49:36
    Temat: Dual Sim z Androidem
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Rozgladam sie za jakims telefonem z Androidem i chcialbym dual sima aby
    nie musiec nosic dwoch telefonow. Niestety z tego co widze to strasznie
    kiepsko z nimi jest. Jezeli chodzi o Duale to albo sa to "tanie
    chinczyki" np. z Biedronki albo wypasione falgowce typu Sony Z3 Dual Sim
    lub HTC One E8 Dual Sim. A czy jest cos w klasie sredniej? Ze
    sredniakow znalazlem tylko Motorole G w wersji 2014. Fajnie by bylo
    jakby telefon mial tez LTE :)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2014-11-29 00:28:03
    Temat: Re: Dual Sim z Androidem
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-11-28 23:49, Marcin wrote:
> [...]
    > lub HTC One E8 Dual Sim. A czy jest cos w klasie sredniej? Ze
    > sredniakow znalazlem tylko Motorole G w wersji 2014. Fajnie by bylo

    syn uzywa Xperie M dual - to taki sredniak, wiec moze toto.
    Telefon dziala z Aero.
    Jest juz M2 dual - czyli wiekszy ekran ale i nowszy srodek.
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/sony/xperiam2dual/

  • 3. Data: 2014-11-29 18:11:29
    Od: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    > E8 Dual Sim. A czy jest cos w klasie sredniej? Ze sredniakow znalazlem
    > tylko Motorole G w wersji 2014. Fajnie by bylo jakby telefon mial tez LTE

    A tam, zależy jakie źródło zaopatrzenia uznamy za wiodące,
    ale braku dwusimowców nie stwierdzam,
    ba są nawet w sprzedaży i użyciu trzysimowce.
    :-) wiem, bo mam i używam z powodzeniem.
    http://www.euro.com.pl/search/telefony-komorkowe.bht
    ml?keyword=dual%20sim
    http://allegro.pl/listing/listing.php?bmatch=seng-v6
    -p-4-e-1106&id=165&order=p&string=xiaomi

    --
    Paskuda03

  • 4. Data: 2014-11-29 22:30:57
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.11.2014 23:49, Marcin pisze:
    > Witam
    >
    > Rozgladam sie za jakims telefonem z Androidem
    i dostaneisz od ręki w każdym sklepie. z pół mega ram i potem napiszesz
    na grupie że android to straszne gówno. Zasięg gps będzie się tracił,
    ekran będzie miał różną czułośc na dotyk w różnych obszarach, ale cotam,
    ważne że android jest.

    > i chcialbym dual sima aby
    > nie musiec nosic dwoch telefonow.
    też o tym marzyłem, ale parę lat temu. teraz za 29zł mam nieograniczone
    rozmowy ze wszystkimi, a firmowy numer ma przekierowanie na prywatny. W
    cenie abonamentu chyba za 9zł....

> [...]
    > lub HTC One E8 Dual Sim. A czy jest cos w klasie sredniej? Ze
    > sredniakow znalazlem tylko Motorole G w wersji 2014.

    No i tu nie wiem "o co kaman" W pierwszym zdaniu pragniesz androida, ale
    teraz już androida z wyższej półki? renomowani producenci zawsze mieli w
    nosie dual simy, choć wielu je miało, ale nie w popularnych modelach.
    > Fajnie by bylo
    > jakby telefon mial tez LTE :)
    W celu...... wykorzystania całego miesięcznego pakietu internetowego w 8
    minut?

    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 5. Data: 2014-11-29 23:39:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Nov 2014 23:49:36 +0100, Marcin napisał(a):
> [...]
    > chinczyki" np. z Biedronki albo wypasione falgowce typu Sony Z3 Dual Sim
    > lub HTC One E8 Dual Sim. A czy jest cos w klasie sredniej?

    Samsungow bylo sporo. Duos
    W jakims MM czy Saturnie sporo na wystawie.

    Sprawdzilbym S4 i9502, bo s4 mini chyba za maly.

    J.

  • 6. Data: 2014-11-30 22:35:37
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-11-28 23:49, Marcin pisze:

    > Rozgladam sie za jakims telefonem z Androidem i chcialbym dual sima

    ASUS Zenfone 5

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 7. Data: 2014-12-03 22:09:14
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2014-11-29 22:30, ToMasz pisze:

    > też o tym marzyłem, ale parę lat temu. teraz za 29zł mam nieograniczone
    > rozmowy ze wszystkimi, a firmowy numer ma przekierowanie na prywatny. W
    > cenie abonamentu chyba za 9zł....

    Zeby to za takie sumy chcialo dzialac w roamingu, zwlaszcza poza UE...
    No i z pewnych wzgledow nie chcialbym oddzwaniac z prywatnego numeru w
    sprawach sluzbowych czy tez prywatnych ze sluzbowego.

    > No i tu nie wiem "o co kaman" W pierwszym zdaniu pragniesz androida, ale
    > teraz już androida z wyższej półki?

    Powiedzmy, ze dla mnie srednia polka to tak do 1500 PLN. Ciekawie tez
    wyglada sprawa Samsunga s5 Mini Dual. Chociaz w wersji dual wycieli LTE
    i NFC.

    > W celu...... wykorzystania całego miesięcznego pakietu internetowego w 8
    > minut?

    Chocby temu, ze LTE dziala duzo szybciej. A jak sie telefonu uzyje jako
    dostep do Internetu w laptopie i sie pracuje na zdalnym pulpicie
    Windowsa czy przez VNC to roznica w komforcie jest odczuwalna.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 8. Data: 2014-12-03 22:11:39
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2014-11-29 23:39, J.F. pisze:

    > Samsungow bylo sporo. Duos

    Dzieki. Ale niestety wiekszosc nie byla oferowana oficjalnie w Europie.
    Fajnie wyglada S5 Mini Dual. Chociaz w porownaniu z S5 Mini wywalili LTE
    i NFC.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 9. Data: 2014-12-03 22:15:30
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2014-11-29 18:11, paskuda03 pisze:

> [...]
    ml?keyword=dual%20sim
    > http://allegro.pl/listing/listing.php?bmatch=seng-v6
    -p-4-e-1106&id=165&order=p&string=xiaomi

    Czy masz Xiaomi? Od jak dawna i jak sie sprawuje?
    Niestety nie znam nikogo kto mialby jakikolwiek wyrob Xiaomi i moglby
    sie podzielic wrazeniami z uzywania...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 10. Data: 2014-12-04 00:06:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości grup
    >Dzieki. Ale niestety wiekszosc nie byla oferowana oficjalnie w
    >Europie.

    Chyba byly, ale to juz modele zaprzeszle.

    >Fajnie wyglada S5 Mini Dual. Chociaz w porownaniu z S5 Mini wywalili
    >LTE i NFC.

    Powoli dochodze do wniosku ze wlasciwy rozmiar to jednak S4/S5, a nie
    mini ...

    J.