  • 1. Data: 2014-11-28 17:19:31
    Temat: SAMSUNG GALAXY ACE 2 - Czy to usterka telefonu, czy co?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Mam straszne kłopoty z rozmowami przez telefon odkąd zmieniłem aparat na
    SAMSUNG GALAXY ACE 2.

    Rwie mi rozmowy, czasem nie łączy w ogóle. Czasem nie słyszę rozmówcy,
    czasem on mnie. Tragedia...

    Reset pomaga na kilka godzin, a może tylko mi się tak wydaje (efekt
    placebo).

    Do tego kamera słabo nagrywa filmy (rwie je strasznie nawet przy bardzo
    szybkiej karcie pamięci). Przy odtwarzaniu filmu potrafi się tak
    zawiesić, że trzeba resetować.

    Czy to są objawy usterki, czy po prostu "ten typ tak ma"?

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-11-30 17:11:18
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 28.11.2014 Marcin N <m...@o...pl> napisał/a:

    > Czy to są objawy usterki, czy po prostu "ten typ tak ma"?

    Używam takowego (służbowy) i nie stwierdzam problemów z rozmowami.
    Filmów praktycznie nie nagrywam, odtwarzanie ok.
    Android oryginalny 2.2 czy po upgrade?

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 3. Data: 2014-11-30 20:37:06
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-11-30 17:11, Dominik & Co pisze:

    > Używam takowego (służbowy) i nie stwierdzam problemów z rozmowami.
    > Filmów praktycznie nie nagrywam, odtwarzanie ok.
    > Android oryginalny 2.2 czy po upgrade?

    Oryginalny Android 4.coś.tam.

    --
    MN

  • 4. Data: 2014-12-01 07:29:48
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 30.11.2014 Marcin N <m...@o...pl> napisał/a:

    > Oryginalny Android 4.coś.tam.

    Oryginalnie był chyba 2.x, nawet gdzieś mi się wczoraj
    reklama przewinęła, o właśnie:
    http://www.sferis.pl/szukaj/filtr-dzia%C5%82+Smartfo
    ny.html?q=i8160

    Po upgrade do 4.1 (przez KIES przynamniej) zmniejsza się
    dostępny RAM.

    Spróbuj łaty zwiększającej RAM do 624 MB (łatwo znaleźć
    na sieci), a jak nie, to root i App Quarantine.
    Jak powywalasz badziewie, którym operator nafaszerował
    telefon- powinien odetchnąć.

    A jak nie pomoże- raczej uszkodzenie, być może ponowne wgranie
    softu pomoże.

  • 5. Data: 2014-12-01 09:08:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-12-01 07:29, Dominik & Co pisze:

> [...]
    > telefon- powinien odetchnąć.
    >
    > A jak nie pomoże- raczej uszkodzenie, być może ponowne wgranie

    Mam oryginalnego Androida 4 - w takiej wersji był w sklepie (Saturn).
    Mam też pamięć RAM ponad 600 MB. Wywaliłem wszystko "firmowe" co się
    dało (niewiele się dało, bo większość jest "na stałe"). Problemy nie
    wynikają z braku pamięci.

    --
    MN

  • 6. Data: 2014-12-01 09:30:23
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

> [...]
    > Mam też pamięć RAM ponad 600 MB. Wywaliłem wszystko "firmowe" co się
    > dało (niewiele się dało, bo większość jest "na stałe"). Problemy nie

    No to zostaje serwis.

  • 7. Data: 2014-12-01 20:52:48
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 01.12.2014 Skylla <s...@n...op.pl> napisał/a:

    > No to zostaje serwis.

    Otóż to. Dodam, że mamy w firmie tego sporo, ale o takich
    problemach przy połączeniach głosowych nie słyszałem.