  • 1. Data: 2014-11-27 16:32:32
    Temat: Re: Szajsowaty Tablet Samsunga ...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek" <m...@n...dam> wrote in message
    news:m50bh9$iuj$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    >
    > Sposób w jaki udało sie go zmusić do współpracy z netem
    > to nawiazanie polaczenia z routerem w trybie np. WPA2 (ciutek
    > bezpieczenstwa)
    > z jednoczesna blokadą MAC-a, a następnie wyłączeniu ścisłej kontroli MAC
    > adresów
    > (dla LAN-u i WLAN-u można blokować oddzielnie)
    >
    > Niestety, ustawienie takie działa ale do chwili
    > wyłaczenia wifi tabletu lub routera - ponowna renegocjacja konczy sie
    > fiaskiem :/
    >
    > Pisze tu, bo być może ktoś napotka na taki problem
    > to przy okazji zaoszczędzi ciutek czasu i nerwów ;)

    Chcesz powiedzieć, że rozwiązanie jakie zaproponowałeś i rezultat jaki
    uzyskałeś to jest sposób na zaoszczędzenie czasu i nerwów?? LOL!
    Ale te Samsungi fajne są...

    A'propos kłopotów Samsunga, słyszeliście o ich kłopotach ze sprzedażą
    najnowszych zabawek z serii Galaxy?
    W ciągu pierwszych trzech miesięcy od premiery Galaxy S5 sprzedano
    tylko 12 milionów sztuk, mniej niż 16 milionów sztuk Galaxy S4...
    Ostatni raport finansowy działu Samsunga zajmującego się urządzeniami
    mobilnymi odnotował 74% spadek dochodów z $5.7 miliardów do $1.65.
    Specjaliści zaczynają analizować przyczyny wielkiej porażki Samsunga
    i dochodzą do wniosku, że po pierwsze Samsung przeliczył się jeśli
    chodzi o przewidywaną popularność Galaxy S5 i naprodukował ich 20%
    więcej niż poprzednika tymczasem S5 spotkał się na rynku z bardzo
    chłodnym przyjęciem użytkowników. W rezultacie Samsung ma duże
    problemy z urządzeniami które zamiast przynosić profity firmie
    zalegają na półkach w magazynach i był zmuszony wzmóc swoje wysiłki
    marketingowe aby trochę ożywić kiepską sprzedaż (może Bendgate?)
    i uatrakcyjnić swoją ofertę cenową (eufemizm użyty na zwykłe obniżki?)
    Samsung doświadczył odrobinę wzrostu sprzedaży w USA ale około 50%
    spadku sprzedaży w Chinach i spadki sprzedaży na innych rynkach
    w stosunku do poprzednika, Galaxy S4.
    Jak dotąd, Samsung sprzedał około 40% mniej słuchawek Galaxy S5
    na całym świecie niż planowali...
    Ale Samsung już wprowadza w życie plan wyjścia na prostą :-))) Co robi?
    Ano planuje ograniczyć liczbę produkowanych słuchawek w 2015, lol :-)
    Wypuszczanie 14 różnych modeli telefonów rocznie nawet dla takiego
    giganta przemysłowego jak Samsung odbiło się wydać na typowym
    pójściu na ilość a nie na jakość, co zauważyć musieli potencjalni klienci.
    Dowodzi tego post mojego poprzednika który zmaga się z problemami
    których nie ma w urządzeniach innych firm, a zwłaszcza pod iOSem...

    Więcej szczegółów w tym artykule z DailyTech.com:
    http://www.dailytech.com/Report+Samsung+Galaxy+S5+Sa
    les+Have+Come+in+40+Below+Projections/article36924.h
    tm

  • 2. Data: 2014-11-27 16:37:38
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    [ciaaaaaach]

    >Więcej szczegółów w tym artykule z DailyTech.com:
    >http://www.dailytech.com/Report+Samsung+Galaxy+S5+S
    ales+Have+Come+in+40+Below+Projections/article36924.
    htm

    Czy jest na grupie jakiś idiota który wierzy ze pszemolo nie pracuje w
    reklamie ogryzka?

  • 3. Data: 2014-11-27 17:31:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > [ciaaaaaach]

    Sales+Have+Come+in+40+Below+Projections/article36924
    .htm

    > Czy jest na grupie jakiś idiota który wierzy
    > ze pszemolo nie pracuje w reklamie ogryzka?

    Niniejszym dementuję pogłoski o tym
    że rzekomo pracuję w reklamie ogryzka :-))))

  • 4. Data: 2014-11-27 18:20:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]
    4.htm

    >Niniejszym dementuję pogłoski o tym
    >że rzekomo pracuję w reklamie ogryzka :-))))

    A na rzecz firmy Apple????

  • 5. Data: 2014-11-27 18:44:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    5+Sales+Have+Come+in+40+Below+Projections/article369
    24.htm

    > A na rzecz firmy Apple????

    Dla mnie "ogryzek" w tamtym kontekście i firma Apple to synonimy.
    A dla Ciebie?

  • 6. Data: 2014-11-27 19:42:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    +Sales+Have+Come+in+40+Below+Projections/article3692
    4.htm

    > Niniejszym dementuję pogłoski o tym
    > że rzekomo pracuję w reklamie ogryzka :-))))

    czyli jesteś pożytecznym idiotą robiącym to za darmo?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2014-11-27 20:50:52
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-11-27 16:32, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Dowodzi tego post mojego poprzednika który zmaga się z problemami
    > których nie ma w urządzeniach innych firm, a zwłaszcza pod iOSem...

    Jasne
    https://www.google.pl/search?q=ios+brak+wifi

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 8. Data: 2014-11-27 22:00:42
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]

    924.htm

    >Dla mnie "ogryzek" w tamtym kontekście i firma Apple to synonimy.

    Dla mnie podejrzanie sie wijesz.

  • 9. Data: 2014-11-27 22:02:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Pszemol wrote:

    >czyli jesteś pożytecznym idiotą robiącym to za darmo?

    No nie za darmo - dostaje to czego mu brak: wrażenie zwiększonej atencji.
    Być może o to chodzi większości nadgryzionych ewangelistów.
    Ale pierwsza część Twojej tezy jak najbardziej.

  • 10. Data: 2014-11-27 22:16:22
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote:

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    les+Have+Come+in+40+Below+Projections/article36924.h
    tm

    > Dla mnie podejrzanie sie wijesz.

    Czy jest na tej grupie jeszcze drugi taki idiota, który nie domyślił się,
    że "ogryzek" w poprzednim pytaniu to była firma Apple?