  • 1. Data: 2010-02-17 13:59:37
    Temat: Dunlop D208RR czy 209Q i gdzie kupic???
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    Jak w topicu - sklaniam sie ku 208 ale roznice w cenach niewielkie a kolesie
    z pod kolumny chwala 209.
    No i gdzie kupic w atrakcyjnej cenie - powoli czas zaczac myslec o sezonie.
    BTW korzystal ktos: z moto-opony.pl???
    ceny korzystne ale to zagramaniczna firma a i regulamin wysylki jakis
    dziwny...

    Tytus z fabryki

    4380 (20090829) __________

  • 2. Data: 2010-02-17 14:06:00
    Temat: Re: Dunlop D208RR czy 209Q i gdzie kupic???
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > sezonie.
    > BTW korzystal ktos: z moto-opony.pl???
    > ceny korzystne ale to zagramaniczna firma a i regulamin wysylki jakis

    A moze byc D. 'koali-frajer? W Inter - lamers maja promocje: 120 + 180 za
    899 PLN. Dzwon 0801882088.
    Cieszesiezemoglempomoc.

    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2010-02-17 14:12:12
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"Kefir"
    W Inter - lamers maja promocje: 120 + 180 za
    899 PLN.

    Tam pewnie nawet mamy jakies znizki - ale laski nie robia ze promocjami:
    http://oponysmo.pl/page15.php

    Tytus z fabryki

    4380 (20090829) __________

  • 4. Data: 2010-02-17 14:39:11
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-17 14:59, Tytus z fabryki pisze:

> [...]
    > BTW korzystal ktos: z moto-opony.pl???
    > ceny korzystne ale to zagramaniczna firma a i regulamin wysylki jakis

    Ale jak dziwny ? Ja kupowalem w ich niemieckiej mutacji i bylo bardzo git.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2010-02-17 14:52:46
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    Ale jak dziwny ? Ja kupowalem w ich niemieckiej mutacji i bylo bardzo git.

    Wlasnie dziwny bo podobno oferta zawiera w cenie VAT i wysylke ale juz
    glebiej w regulaminie wysylki jest info ze wysylka jednej opony 25 pln.
    A nie maja innej mutacji niz niemiecka. Biura sa gdzie w nrd - troche martwi
    jesli zdarzy sie n.p. reklamacja.
    A i u nich pomimo ze sprzedaja w prl obowiazuje prawo nrd.

    Tytus z fabryki

    4380 (20090829) __________

  • 6. Data: 2010-02-17 15:01:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-17 15:52, Tytus z fabryki pisze:

    > Wlasnie dziwny bo podobno oferta zawiera w cenie VAT i wysylke ale juz
    > glebiej w regulaminie wysylki jest info ze wysylka jednej opony 25 pln.

    Tam bylo jakos tak ze powyzej ilustam wysylali gratis na terenie
    Niemiec. Pewnie przekalkowali na polski niemiecki regulamin a potem sie
    zorientowali i dorzucili te 25 pln.

    > A nie maja innej mutacji niz niemiecka. Biura sa gdzie w nrd - troche martwi
    > jesli zdarzy sie n.p. reklamacja.

    Toc napisali ze masz sie skontaktowac wtedy mailowo a oni pomoga
    dostarczyc opony reklamowane. Czytaj dokladnie wsio a nie tylko po lebkach.

  • 7. Data: 2010-02-17 16:26:40
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Kuczu"
    Toc napisali ze masz sie skontaktowac wtedy mailowo a oni pomoga dostarczyc
    opony reklamowane. Czytaj dokladnie wsio a nie tylko po lebkach.

    Dzieki za dobre slowo czlowieku - przeczytalem uwierz mi od deski do deski,
    aczkolwiek deko zaduzy jestem coby wierzyc w takie bajki jak to niektorzy
    nazywaja "etyka biznesu".
    Juz u jednych niemiaszkow reklamowalem jak mnie na ebay.pl anglik nacial na
    pare funciakow.

    Tytus z fabryki

    4380 (20090829) __________

  • 8. Data: 2010-02-17 20:35:22
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-17 17:26, Tytus z fabryki pisze:

    > Dzieki za dobre slowo czlowieku - przeczytalem uwierz mi od deski do deski,
    > aczkolwiek deko zaduzy jestem coby wierzyc w takie bajki jak to niektorzy
    > nazywaja "etyka biznesu".

    Z takim zachowawczym podejsciem powinienes kupowac jedynie w sklepie za
    rogiem. Naprawde.

    > Juz u jednych niemiaszkow reklamowalem jak mnie na ebay.pl anglik nacial na
    > pare funciakow.

    Ale po co Ty chcesz reklamowac nowe opony ? Bo kolor nieodpowiedni ?

  • 9. Data: 2010-02-18 06:35:47
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    Z takim zachowawczym podejsciem powinienes kupowac jedynie w sklepie za
    rogiem. Naprawde.

    Tak zrobie - zaraz ide po bulki...

    ***Ale po co Ty chcesz reklamowac nowe opony ? Bo kolor nieodpowiedni ?

    Byc moze kolor, byc moze jakosc - ogolnie dziwi mnie ze firma majaca w
    ofercie kilkaset typow opon nie ma biura w kraju w ktorym je sprzedaje. A i
    jak widac oprocz ludzi pogranicza - pomimo dosc atrakcyjnych cen nikt nie
    korzystal z tego sklepu. To rowniez dziwne bo pozycjonowanie maja super. No
    i nie znam niemieckiego prawa - wiec nie wiem czy nie jest dopuszczone w
    germanii "pocaluj mie w dupe" w odpowiedzi na reklamacje.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 10. Data: 2010-02-18 08:23:34
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-18 07:35, Tytus pisze:

    > No i nie znam niemieckiego prawa - wiec nie wiem czy nie
    > jest dopuszczone w germanii "pocaluj mie w dupe" w odpowiedzi na
    > reklamacje.

    nie jest dopuszczone. U nich prawa konsumenta sa rozwiniete o dwa
    poziomy wyzej niz u nas.