    From: j...@o...pl
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Duze wyzwanie - dla ambitnych (calkowicie serio)
    Date: Mon, 27 Apr 2009 10:21:57 -0700 (PDT)

    On 27 Kwi, 18:57, A.L. <a...@a...com> wrote:

    > A do totolotka i wyscigow konnych nie masz czegos?...

    Mam do rozpoznawania frustratow. Oczywiscie Pan A.L. slynacy z
    chamstwa i niewatpliwie kompleksow musial sie odezwac, podobnie jak na
    wielu innych grupach. Jakbys czlowieku mial pojecie o tym o czym pisze
    to nie porownywal bys tego do totolotka czy gry na wyscigach ale
    widac, ze u niektorych chamstwo wygrywa z rozsadkiem. Chodzi o system
    maksymalizujacy prawdopodobiensto. Zreszta ja nie napisalem co ten
    system ma robic, czy analizowac zmienosc, czy kierunki zmian, czy
    tredny.... czy co innego, wiec co sie odzywasz. Widze, ze specjalista
    od rynkow finansowych tez jestes. Wiesz ja jednak wole specjalistow,
    ktorzy cos osiagneli w zyciu poza bezproduktywnym komentowaniem
    innych, a prawdziwi specjalisci podzielaja moje zdanie co do
    skutecznosci i celowosci tworzenia systemow mechanicznych do analizy
    rynkow. No i gdybys mial pojecie to wiedzial bys tez, ze duzo bardzo
    duzych firm inwestuje korzystajac z systemow mechanicznych. Z dobrych
    systemow, a nie takich, ktore pisza sflustrowani ludzie, ktorym w
    zyciu nic sie nie udalo i potrafia tylko dopieprzac innym, a system
    transakcyjny porownuja do systemu gry w totka. Czlowieku z daleka
    czuc, ze nic Ci sie w zyciu nie udalo. Przykro mi ale odczep sie od
    innych przynajmniej. Bez odzewu.