  • Data: 2009-04-27 21:28:04
    Temat: Re: Duze wyzwanie - dla ambitnych (calkowicie serio)
    Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Kwi, 22:57, Dariusz Zolna <a...@u...com> wrote:

    > W takim razie moje stwierdzenie jest jeszcze bardziej prawdziwe - ryzyko
    > jest duże więc najlepiej przerzucić je na kogoś innego. Niech kto inny
    > zainwestuje swój czas i środki na realizację pomysłu który wypali albo i
    > nie.
    >
    > Dariusz Żołna

    O czym ty mowisz. Po pierwsze ja inwestuje w to swoj czas juz od dawna
    o czym pisalem. Po drugie pisalem tez, ze bede bral w tym czynny
    udzial. Zreszta najlepiej jakby ktos przyszedl, powiedzial, ze ma
    interes do zrobienia, 100% zysk i wzial Ciebie w prezencie do spółki.
    To by bylo dla Ciebie uczciwe? Ja mam pomysl nad ktorym dlugo pracuje
    i ktorego bym nie mial gdyby nie to, ze od lat zdobywam wiedze, czyli
    pracuje w taki czy inny sposob. Na dodatek chce brac czynny udzial w
    programowaniu tego. Poniewaz programowalem kiedys troche w Delphi,
    Pascalu wiec mysle, ze szybko poprzypominam sobie i duzo prostszych
    rzeczy na poczatek moglbym robic. Zreszta w kazdym cywilizowanym kraju
    zysk wiaze sie z jakims ryzykiem. Mysle jednak, ze moja propozycja
    jest uczciwa.
    Dziwne tylko, ze nikt nie zapyta o szczegoly modelu tylko kazdy ma
    problemy z zyskami, skutecznoscia systemu. Moze po prostu przerastaja
    Was sieci neuronowe, algorytmy genetyczne, sieci idiotypowe i wiele
    innych elementów, malo popularnych, ktore na dodatek sa polaczone w
    sposob, ktory nie jest opisany w zadnej ksiazce.