  • Data: 2009-04-27 22:05:17
    Temat: Re: Duze wyzwanie - dla ambitnych (calkowicie serio)
    Od: Dariusz Zolna <a...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    j...@o...pl pisze:
    > O czym ty mowisz. Po pierwsze ja inwestuje w to swoj czas juz od dawna
    > o czym pisalem. Po drugie pisalem tez, ze bede bral w tym czynny
    > udzial. Zreszta najlepiej jakby ktos przyszedl, powiedzial, ze ma
    > interes do zrobienia, 100% zysk i wzial Ciebie w prezencie do spółki.

    Nie, uczciwe to jest zapłacić za pracę. Bo Ty chcesz tylko żeby ktoś za
    darmo wykonał pracę, której sam nie potrafisz wykonać (lub jak
    twierdzisz zabierze Ci to zbyt wiele czasu) a ewentualnie jeśli uda się
    na tym zarobić, to się podzielić.
    Wygląda to tak jakbyś nie wierzył w powodzenie własnego przedsięwzięcia.
    Co zrobisz jeśli pomysł nie wypali? Powiesz "przepraszam"? Pytaj wśród
    przyjaciół, nie wśród obcych ludzi.

    Dariusz Żołna