    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dylematy kupujacego- rocznik, wyposazenie, przebieg
    Date: Sat, 25 Jun 2011 19:00:29 +0200

    Uzytkownik "Janko Walski" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:iu50b6$p09$1@news.onet.pl...
    > Witam Szanownych Grupowiczow.
    > Oto modele do wyboru:
    > 2008r - 90kkm- podstawowa wersja
    > 2007, grudzien- 60kkm- srednia wersja wyposazenia
    > 2007 styczen- 75kkm- full opcja wyposazenia (oprocz wbudowanej nawigacji)

    Zakladajac,ze chcesz tym autem pojezdzic, nie zas odsprzedac za rok czy dwa,
    to moim zdaniem róznice w roczniku sa pomijalne, zas za starszymi przemawia
    przebieg jak i wyposazenie. Zastanowic sie nalezy, czy rónice w wyposazeniu
    drugiego i trzeciego sa na tyle istotne, ze dyskwalifikuja ten drugi -
    jezeli to tylko gadzety (np. tempomat czy guziki w kierownicy - o ile np.
    nie robisz czesto dlugich tras), to bierz drugi, jezeli zas w trzecim jest
    cos istotnego (np. lepsza klimatyzacja, skórzana tapicerka, znacznie lepsze
    audio, szpery, lepsza skrzynia czy ksenony - nie wiem, strzelam, bo nie mam
    jak przeanalizowac wyposazenia tego auta) - to oczywiscie trzecie. Róznicy
    przy odsprzedazy wielkiej po kilku latach nie bedzie (moze 1-2 tys. zl.) a
    ogólny stan, przebieg i istotne elementy wyposazenia moga znacznie zmienic
    komfort eksploatacji.
    Niezaleznie od pochodzenia i faktu,ze odsprzedaje je ASO, obejrzalbym
    wszystkie z kims kto zna sie na samochodach, zwlaszcza pod katem
    zwieszenia, blacharki i oczywiscie sprawdzilbym to, co pod maska, bo moze
    sie okazac, ze ten z 90-tysiecznym przebiegiem jest bardzo zadbany a ten z
    60 tysiacami nie mial nigdy wymienianego oleju. Wez tez pod uwage, ze w
    takim slabiej wyposazonym za pare lat mniej rzeczy sie zepsuje, choc w
    wupadku hondy to nie musi byc argument bardzo istotny. Innymi slowy - jezeli
    stan techniczny rzeczywiscie jest porównywalny, nie mialy "przygód" i
    kuracji w stajni u kowala, ceny sa porównywalne - bierz to z takim
    wyposazeniem, które Ci odpowiada.

    Mozesz tez oczywiscie kupic ten w najladniejszym kolorze ;-) - moje córki
    nie moga mi do dzis wybaczyc, ze kupilem czarne auto zamiast czerwonego. No
    ale one maja 6 i 8 lat ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi