    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dylematy kupujacego- rocznik, wyposazenie, przebieg
    Date: Mon, 27 Jun 2011 09:07:59 +0200

    W dniu 2011-06-25 17:54, Janko Walski pisze:
    > Witam Szanownych Grupowiczow.
    > Mam dosc lamerskie pytanie. Rozgladam sie za 3-4 letnim autem (Honda
    > FR-V 2.2 i-ctdi)
    > Zalozmy ze znajde trzy modele w takiej samej cenie bez zarzutu jesli
    > chodzi o stan techniczny.
    > Czy lepiej brac auto mlodsze ale z podstawowym wyposazeniem, wiekszym
    > przebiegiem czy tez rok starsze ale w wyzszej wersji wyposazenia.
    > A moze zwrocic uwage tylko na przebieg
    > Oto modele do wyboru:
    > 2008r - 90kkm- podstawowa wersja
    > 2007, grudzien- 60kkm- srednia wersja wyposazenia
> [...]
    JA bym wybrał auto te, które jest w lepszym stanie technicznym i nie
    spotkało się z TIRem. W tak młodym aucie i zaawansowanej technice,
    doprowadzenie do bardzo dobrego stanu technicznego może przetrzepać
    kieszeń do zera. W drugiej kolejności, jeżeli stan techniczny tych 3
    autek jest praktycznie taki sam, to bierz auto lepiej wyposażone, bo
    później będzie łatwiej sprzedać. Książkę serwisową można kupić za
    paręnaście PLN na alledrogo, pieczątki wyrobć bez najmniejszego problemu
    jakie tylko sobie klient życzy i to też na parenaście złotych. Do tego 3
    długopisy, dwóch kumpli, trochę fantazji i książka serwisowa gotowa.
    Duża ilość właścicieli w tak młodych autach, świadczy o tym, że jednak
    auto sprawia dużo problemów i należy je omijać szerokim łukiem.