  • Data: 2017-06-28 17:02:19
    Temat: Re: Dysk do peceta "retro"
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-28 o 12:53, nadir pisze:

    > W wersjach 2GB i 4GB działa u mnie w komputerze, który pracuje 12-16
    > godzin na dobę od jakich 3-4 lat codziennie pod systemem DOS 6.22 i nic
    > jej nie jest.

    DOS pewnie takiej karty nigdy nie zajedzie, to przecież jednowątkowy
    system bez graficznego interfejsu użytkownika. Razem z większością
    programów powinien bez problemu zmieścić się w tych 64MB RAM-u.
    Gdyby chodziło o budowę jakiegoś dosowego systemu sterowania, to
    faktycznie postawiłbym FreeDOS-a na karcie CF albo module DOM i
    specjalnie bym się o nie nie martwił.
    Tutaj jednak mówimy o komputerze pracującym pod Windosem, używanym (co
    prawda okazjonalnie) do odpalenia jakieś gry z epoki. Sytuacja będzie
    wyglądała zupełnie inaczej...