  • Data: 2019-09-19 04:42:31
    Temat: Re: Dyskryminacja wiekowa w branży IT - fakty i mity
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 18 września 2019 17:58:25 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
    > przychodzić. Z tego, co mi wiadomo, pokutuje pogląd, że
    > osoby po trzydziestce właściwie już nie programują,
    > tylko "zarządzają", i ktoś, kto w odpowiednim czasie
    > nie przeszedł typowej ścieżki:
    >
    > "junior programmer -> senior programmer -> project manager"
    >
    > uchodzi za dziwadło. Nie wiem, ile w tym prawdy, i czy
    > [...]
    Uchodzi za dziwadło, bo w kontekście rekrutacji to jest dziwadło
    (dostaje się jednego takiego kandydata na kilkudziesięciu).
    Z mojego doświadczenia jako człowieka który musiał przepytywać
    kandydatów na juniora, ludzie z nietypową ścieżką kariery
    w branży albo są zupełnie niezatrudnialni, albo znakomici.
    Jeżeli firma odrzuca ze względu na wiek bez chociaż sensownej
    rozmowy technicznej, to i tak nie jest miejsce, gdzie byś
    chciał pracować:)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski