  • Data: 2009-03-18 17:13:21
    Temat: Re: Dzialanie faksu w Sferii.
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-03-18, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Czy ktoś ma jakieś praktyczne uwagi dotyczące [nie]działania telefaksu w Sferii?

    9600 bps
    dodatkowy abonament
    Tylko WS-2100 (z modułem "fax")

    Huh, co więcej napisać, jest to dobre aby wysłać kilka(naście) stron
    dziennie. Do odbierania polecam usługę fax2email, do wysyłania zaś
    www2fax albo email2fax. No chyba że ten telefon jest gdzieś w terenie
    (np plac budowy) i nie można podpiąć internetu ani innej linii tel.
    Generalnie to działa, ale są nowocześniejsze metody faksowania.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej