  • 1. Data: 2009-03-18 10:12:10
    Temat: Dzialanie faksu w Sferii.
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Czy ktoś ma jakieś praktyczne uwagi dotyczące [nie]działania telefaksu w Sferii?
    JaC

  • 2. Data: 2009-03-18 17:13:21
    Temat: Re: Dzialanie faksu w Sferii.
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-03-18, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Czy ktoś ma jakieś praktyczne uwagi dotyczące [nie]działania telefaksu w Sferii?

    9600 bps
    dodatkowy abonament
    Tylko WS-2100 (z modułem "fax")

    Huh, co więcej napisać, jest to dobre aby wysłać kilka(naście) stron
    dziennie. Do odbierania polecam usługę fax2email, do wysyłania zaś
    www2fax albo email2fax. No chyba że ten telefon jest gdzieś w terenie
    (np plac budowy) i nie można podpiąć internetu ani innej linii tel.
    Generalnie to działa, ale są nowocześniejsze metody faksowania.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 3. Data: 2009-03-19 13:11:21
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Terminal nowy, abonament wspólny 10 zł/mies.

    Zmartwiłeś mnie tym 9600 bps :-((
    Skoro Sferia puszcza internet?

    Przenosiny w ramach budynku i chwilowo nie opłaca się zabawa z kablami (okablowania
    strukturalnego nie ma).

    Wrzucenie co kilka dni paru stron pisma na podajnik jest najszybsze.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-03-20 08:46:52
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Świeże info od kolegi:

    Wczoraj siedziałem nad tym kilka godzin.
    I udało mi się ustalić co następuje
    - fax działa po numerem telefonu
    - fax nie działa pod numerem faxu
    - telefon działa pod numerem telefonu