  • 1. Data: 2002-01-11 19:12:40
    Temat: Re: Inn, ovdb, libdb3
    Od: "Paweł 'Falcon' Sokołowski" <f...@w...lodz.pdi.net>

    Have you ever had a dream, Łukasz Grochal
    <l...@p...kozia-wolka.ppp.tpsa.com> that you wrote in message
    <8...@l...priv.rotfl.eu.org>:
    > Nie, nie możesz ich kasować. Powinny być kasowane automatycznie,
    > jak w wersji 2, jeśli tak nie jest, to jest to jakiś poważny błąd
    > w konfiguracji INN-a albo instalacji BerkeleyDB. Czy działają Ci
    > następujące procesy...?
    >
    > 1030 ? S 1:52 db_checkpoint -p 1 -k 2000
    > 1031 ? S 0:00 db_deadlock -t 30

    Faktycznie, nie ma takowych. Przy db2 były, teraz jedynie działa
    pojedynczy 'dbprocs'

    Zlokalizowałem za to m.in.:

    /usr/bin/db_checkpoint
    /usr/bin/db3_checkpoint

    /usr/bin/db_deadlock
    /usr/bin/db3_deadlock

    Czyżby zatem INN skompilowany z db3 próbował korzystac z binarek od db2?
    Chyba tak było.

    > Czy chodzą skrypty dbprocs (powinny być trzy)? Która wersja
    > BerkeleyDB, jeśli powyższe jest OK?

    Mam zainstalowane obie - db2 i db3. Z db2 korzysta chociażby apache.
    Pozmieniałem właśnie w dbprocs wszystkie wpisy wywolujące db_.* na
    db3_.* i zaczęło działać poprawnie. Dzięki.

    BTW: Trzeba bedzie wyslac raport do maintanera debianowego (Sid)
    pakietu, żeby poprawił ten skrypt.

    --
    --\ +---\\ __--, +--. =--. ,- What if you were unable to wake
    |\ /| /\\ ` | |_./ | \./ from that dream?
    | V | /--\ |---| \ | /\ Paweł Sokołowski f...@f...prv.pl
    _| _| / \--_|- |_ \_| _/ \_ don Falcon of Pruszków UIN: 27716353