  • Data: 2006-08-25 20:04:41
    Temat: Re: Dziwne działania Pro-Futuro
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zmień operatora a:
    > 1 . zaplacisz mniej za megabit
    > 2 . nie bedziesz mial takich akcji
    > 3 . bedziesz spal spokojnie
    > 4 . bedziesz mial normalna umowe a nie jakies cuda

    Marcin - wez daj sobie luz

    Co ma temat abuse do twoich zaszlych problemow.

    Poza tym jak mozesz porownywac Cene za 1Mb/s bez TPnetu bezposredniego
    (via zagranice) z tym co miales wczesniej. Futuro daje dostep do TPSA,
    wiec od razu cena wyzsza. Wziolbys radiole porzadna od Futrzakow mysle
    ze tez by smigalo. A tak powyzej 4 Mb/s LMDS za duzo , a przy 10Mb/s dla
    Tsunami za duzo. W Microtiki oni sie nie bawia.

    Ja mam w dwoch miejscach lacza od Futrzakow 2Mb/s i 6 Mb/s i powiem ci
    ze nie moge narzekac ani na obsluge, a cene jaka place bylem swiadomy w
    chwili podpisania umowy. Niestety w koszt trzeba wkalkulowac amortyzacje
    radiolinii.

    Ale to OT

    EOT