  • 1. Data: 2013-02-06 21:23:17
    Temat: Dziwne zachowanie IE
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Mam kłopot ze zmuszeniem IE do reagowania na Enter przy submitowaniu
    formularza. Zrobiłem banalny formularz:

    <form method="post" action="cos_tam" name="jakas">
    <input type="text">
    <button type="submit"></button>
    </form>

    FF i Chrome reagują na Enter a IE10 nie... Próbowałem nawet dopisać
    akcję do pola tekstowego onkeypress i tam submitować formularz - też nie
    pomogło. W czym morze być problem?

    Marek

  • 2. Data: 2013-02-06 23:06:05
    Temat: Re: Dziwne zachowanie IE
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 2013-02-06 21:23, Marek pisze:
> [...]
    > formularza. Zrobiłem banalny formularz:
    >
    > <form method="post" action="cos_tam" name="jakas">

    Spróbuj:
    <button type="submit">Submit</button>

    --
    Cezary Tomczyk