  • 1. Data: 2013-01-26 10:09:40
    Temat: hosting dla video
    Od: beherit / pn <b...@g...com>

    Hej,
    poszukuję sprawdzonego dostawcy hostingu plików (webm i mp4) około 600
    szt. po 3-8 MB.
    Oczekiwania to:
    - wysoka wydajność w zakresie serwowania plików, inne kwestie nie są
    istotne - sam serwis działa na dedyku gdzie indziej.

    Czy macie może coś sprawdzonego?

    Pozdrawiam,pn

  • 2. Data: 2013-01-26 15:13:44
    Temat: Re: hosting dla video
    Od: HARY <h...@e...invalid>

    On Sat, 26 Jan 2013 10:09:40 +0100, beherit / pn wrote:
> [...]
    > - wysoka wydajność w zakresie serwowania plików, inne kwestie nie są
    > istotne - sam serwis działa na dedyku gdzie indziej.

    Nie mam, ale mam pewne doświadczenia jako widz. Sprawdź, z czego
    korzystają inne serwisy. Wybierz serwis, który w Twojej ocenie działa
    dobrze, zablokuj skrypty, otwórz stronę, będziesz widział, gdzie
    hostują pliki.

    HARY

    --
    Gdyby ludzie myśleli o tym, co mówią, to nie mówiliby tego, co myślą.

  • 3. Data: 2013-01-27 16:26:00
    Od: beherit / pn <b...@g...com>

    W dniu 26.01.2013 15:13, HARY pisze:

> [...]
    > korzystają inne serwisy. Wybierz serwis, który w Twojej ocenie działa
    > dobrze, zablokuj skrypty, otwórz stronę, będziesz widział, gdzie

    W sumie słuszna uwaga, tak będę kombinował - najprostsze rozwiązania
    zawsze najlepsze. ;).Dzięki, b.

  • 4. Data: 2013-01-28 08:47:05
    Od: TOUDIdel <t...@o...pl>

    W dniu 26.01.2013 10:09, beherit / pn pisze:
> [...]
    > - wysoka wydajność w zakresie serwowania plików, inne kwestie nie są
    > istotne - sam serwis działa na dedyku gdzie indziej.

    Amazon cloud

    --
    td

  • 5. Data: 2013-01-28 10:12:42
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 28 Jan 2013 08:47:05 +0100, TOUDIdel napisał(a):

    > Amazon cloud

    http://www.computerworld.pl/news/388006/Oktawave.nas
    za.chmura.jest.dwa.razy.szybsza.od.Amazona.html

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 6. Data: 2013-01-28 12:43:29
    Od: TOUDIdel <t...@o...pl>

    W dniu 28.01.2013 10:12, R.e.m.e.K pisze:

    > http://www.computerworld.pl/news/388006/Oktawave.nas
    za.chmura.jest.dwa.razy.szybsza.od.Amazona.html

    Ciekawa oferta, nie znałem tej firmy. Mimo wszystko do Amazona jak na
    razie nie mam zastrzeżeń. Ważne jest jedynie czy korzysta się ze
    storege'a amerykańskiego czy europejskiego w zależności od tego na
    którym rynku się działa. Wtedy wszystko śmiga bardzo przyzwoicie.

    --
    td