  • Data: 2018-11-15 22:20:18
    Temat: Re: Dziwne zjawisko akustyczne
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Dziś rano byłem świadkiem dziwnego zjawiska.

    Też mam ciekawe zjawisko.

    https://www.youtube.com/watch?v=jvWNoBahR7A

    I tak co rano, przez 2-3 tygodnie.

    https://www.youtube.com/watch?v=h33InIBzJPU

    Codziennie.

    https://www.youtube.com/watch?v=yeZzL6ocyvQ

    Zaczęło się po założeniu na oknie folii blokującej UV. Może ptak widział
    swoje odbicie w UV...

    > Na lampie przy ulicy (blokowisko, sporo samochodów) siedziała wrona. Na
    > każde jej "zakrakanie" coś w okolicy odpowiadało dźwiękiem
    > przypominającym akustyczną sygnalizację załączenia alarmu samochodowego
    > z lat 90. Udało mi się to nagrać:

    A to na pewno było coś w okolicy, a nie gardło wrony?