  • 1. Data: 2006-03-20 13:10:03
    Temat: Dziwny telefon od serwisanta chello / UPC - kto wytłumaczy?
    Od: "Wojniu" <w...@N...gazeta.pl>

    Jestem kompletnym laikiem w temacie.
    Dzisiaj miałem telefon od serwisanta chello (korzystam poprzez UPC) , że
    rzekomo mój modem "żle chodzi". Stacja kontrolna rejestruje jakiś problem i
    on przyjdzie i skonfiguruje. Zapytałem jak ma zamiar to zrobić. On na to, że
    wchodzi na jakieś strony i sprawdza poprawność "odhaczenia" pewnych funkcji
    (albo coś w tym stylu). Ponieważ nie obserwuję problemów ani z pocztą ani z
    powolnym otwieraniem stron) mam wątpliwości. Wpuścić go do domu czy też
    zignorować taki telefon. Co wy na to? Może ktoś doradzi co mam zrobić?

  • 2. Data: 2006-03-20 13:44:59
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Mon, 20 Mar 2006 13:10:03 +0000 (UTC)
    From: Wojniu
> [...]
    > ani z pocztą ani z powolnym otwieraniem stron) mam wątpliwości. Wpuścić
    > go do domu czy też zignorować taki telefon. Co wy na to? Może ktoś

    Podejrzane. Ja bym zadzwonił do Chello i zapytał, czy taka osoba u nich w
    ogóle pracuje i czy praktykują takie wizyty. Pamiętaj, że nikogo poza
    policją z nakazem nie musisz do domu wpuszczać.

    R.

    --
    RangersBL: http://dnsbl.rangers.eu.org/
    "I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
    -- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email

  • 3. Data: 2006-03-20 13:48:31
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Wojniu" <w...@N...gazeta.pl> writes:

    > (albo coś w tym stylu). Ponieważ nie obserwuję problemów ani z pocztą ani z
    > powolnym otwieraniem stron) mam wątpliwości. Wpuścić go do domu czy też
    > zignorować taki telefon. Co wy na to? Może ktoś doradzi co mam zrobić?

    Najpierw zadzwon ty do nich i sie zapytaj, czy na pewno to oni kogos
    przysylaja.

    MJ

  • 4. Data: 2006-03-20 14:04:32
    Od: kamil kapturkiewicz <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl>

    Wojniu napisał(a):
> [...]
    > powolnym otwieraniem stron) mam wątpliwości. Wpuścić go do domu czy też
    > zignorować taki telefon. Co wy na to? Może ktoś doradzi co mam zrobić?

    moze sobie przeczyta maca z twojego modemu i sklonuje u siebie ;]

    pozdro.

  • 5. Data: 2006-03-20 14:29:49
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojniu" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powolnym otwieraniem stron) mam wątpliwości. Wpuścić go do domu czy też
    > zignorować taki telefon. Co wy na to? Może ktoś doradzi co mam zrobić?

    Większość modemów można zarządzać zdalnie więc wizysty domowe nie są
    konieczne.

    Lee

  • 6. Data: 2006-03-20 14:35:50
    Od: Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>

    On Mon, 20 Mar 2006 15:29:49 +0100, Lee <l...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Większość modemów można zarządzać zdalnie więc wizysty domowe nie są
    > konieczne.

    Chyba, że trzeba sprawdzić instalację wewnątrz lokalu.

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
    klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
    lisää, lisää humppaa!

  • 7. Data: 2006-03-20 14:46:07
    Temat: Dzwoniłam do UPC na infolinię - nic nie wiedzą ...
    Od: "Wojniu" <w...@W...gazeta.pl>

    Twierdzą, że nie wysyłali nikogo. Zadzwoniłem do tego serwisanta - twierdził,
    ze prawdopodobnie dzwoniłem na infolinię do Katowic a on ma zlecenie z UPC z
    W-wy (Jana Pawła). Powiedział, że był w kilku mieszkaniach w moim domu i nikt
    nie robił problemów. Naprawdę dla mnie to dziwna sytuacja. Jak sprawdzić
    wiarygodność tego serwisanta. Co to za akcja sprawdzania modemów? Kto ma tel.
    do UPC na Jana Pawła II 27? W książce telefonicznej nie mogę znaleźć.

  • 8. Data: 2006-03-20 15:14:49
    Temat: Re: Dzwoniłam do UPC na infolinię - nic nie wiedzą ...
    Od: z...@n...iq.pl (Robert Jaroszuk)

    On Mon, 20 Mar 2006, Wojniu wrote:

> [...]
    > do UPC na Jana Pawła II 27? W książce telefonicznej nie mogę znaleźć.

    To Infolinia nie ma numeru do Wawy?

    --
    ... Robert Jaroszuk ...
    GCS/IT/O d? s: a-- C++ ULB++++$ P+ L++++$ E--- W- K- N+ DI+ V-

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 9. Data: 2006-03-20 15:17:19
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 20 Mar 2006 13:10:03 +0000 (UTC), użyszkodnik "Wojniu"
    <w...@N...gazeta.pl> napisał:

> [...]
    > powolnym otwieraniem stron) mam wątpliwości. Wpuścić go do domu czy też
    > zignorować taki telefon. Co wy na to? Może ktoś doradzi co mam zrobić?

    podejrzane

    jesli parametry pracy modemu odbiegają od założonych to z reguły jest
    to problem na sieci a nie u klienta w domu

    --
    futszaK
    601061867

  • 10. Data: 2006-03-20 15:27:21
    Od: "Lost0" <l...@o...pl>

    > Chyba, że trzeba sprawdzić instalację wewnątrz lokalu.
    Ostatnio w chello zminili kare za udostepnianie lacza (na wiecej
    komputerow niz to jest opisane w umowie) na 5000zl.
    Wiec moze serwisant chce sobie troszke dorobic ;)