  • 1. Data: 2006-03-17 09:22:40
    Temat: odp
    Od: "Adam M." <4...@g...pl>

    Wlasnie widac ze u Ciebie ten tryb dziala bez zarzutow..... Zalecam jednak
    wymiane firmware wyzszego poziomu lub lepiej przeszczep mozgu od krolika :))

  • 2. Data: 2006-03-17 09:26:53
    Temat: Re: odp
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "Adam M." <4...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Wlasnie widac ze u Ciebie ten tryb dziala bez zarzutow..... Zalecam jednak
    > wymiane firmware wyzszego poziomu lub lepiej przeszczep mozgu od krolika
    :))

    Orzel by napisal NTG ;) wiec go wyreczam ;)

    Wlochaty

  • 3. Data: 2006-03-20 07:09:34
    Od: "Adam M." <4...@g...pl>

    > Orzel by napisal NTG ;) wiec go wyreczam ;)

    To juz wiem :) Moze oprocz tego jakies sugestie, pomysly na ten temat ?

  • 4. Data: 2006-03-23 23:44:34
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Na jaki temat??? Na temat "odp"??? http://42.pl/u/gGM

    --