  • 1. Data: 2006-03-16 15:46:05
    Temat: internet krucza warszawa
    Od: "patka" <w...@w...pl>

    Witam serdecznie!

    Mieszkam przy Kruczej 17 i poszukuje osoby, która bylaby chetna na
    ,,podzielenie" sie dostepem do netu (np. neostrada). Niestety
    kablówka w tym budynku nie udostepnia Internetu, z przyczyn mi nie
    znanych:(
    Jezeli ktos posiada informacje na temat oferty dostepu do Internetu
    (siec lokalna lub radiowa) w tej okolicy bylabym bardzo wdzieczna
    za info... bo od tygodnia próbuje sie czegos dowiedziec i nico
    wielkie:)

    Pozdrawiam bardzo goraco i z góry dziekuje
    patrycja

  • 2. Data: 2006-03-16 18:06:40
    Temat: Re: internet krucza warszawa
    Od: orzel <o...@p...onet.pl>

    NTG

  • 3. Data: 2006-03-26 15:07:54
    Od: "Piotr [PKi]" <p...@w...pl>

    orzel napisał(a):
    > NTG
    a moglbys podpowiedziec jaka grupa, mam podobne pytanie (szukam
    mozliwosci dostepu netu w bydgoszczy, tpsa odpada)

  • 4. Data: 2006-03-26 15:22:58
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik "Piotr [PKi]" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a moglbys podpowiedziec jaka grupa, mam podobne pytanie (szukam
    > mozliwosci dostepu netu w bydgoszczy, tpsa odpada)

    alt.pl.regionalne.bydgoszcz.

    Pink

  • 5. Data: 2006-03-26 15:27:48
    Od: "masti" <g...@t...hell>

    Dnia pieknego 2006-03-26 o 17:07:54 osobnik zwany Piotr [PKi] wystukal:

    pl.regionalne.*
    alt.pl.internet.providers

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    - Mam lęk gruntu - Chyba wysokości? - Wiem co mówię. To grunt

  • 6. Data: 2006-03-26 18:06:58
    Od: " dragonite" <d...@g...pl>

    W bydgoszczy jest z czego wybierać, np.: www.elnet.pl i www.telsten.com

  • 7. Data: 2006-03-27 19:18:15
    Od: "xxx" <k...@g...pl>

    Użytkownik " dragonite" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W bydgoszczy jest z czego wybierać, np.: www.elnet.pl i www.telsten.com

    niestety elnet niedaje nic ciekawego .. telsten podobnie .. bardzo niewielki
    zasieg :/

    do tego co wymienil dochodzi jeszcze hipernet i alpha