  • 1. Data: 2006-03-16 12:35:46
    Temat: switch AT-8524M
    Od: "Adam M." <4...@g...pl>

    Witam serdecznie.

    Walcze od kilku dni z konfiguracja w/w przelacznika, chce odpalic QoS. Robie
    wszystko zgodnie z manulem. Tworze zestaw regul dla ruchu pochodzacego z
    konkretnego IP wychodzacego przez konkretny port. Ustwiam priorytet,
    przeplywnosc.
    Zgodnie z opisem tworze CLASSIFIER, nastepnie FLOW GROUP, ktory wiaze z w/w
    CLASSIFIER. Pozniej TRAFFIC CLASS, ktory jest zapiety z powyzszym FLOW GROUP
    i na koniec dodaje POLICY, ktore zapinam z TRAFFIC CLASS
    Ponizej config dla:

    wychodzacego ruchu na porcie 1:
    CREATE QOS POLI=1
    CREATE QOS TRA=1 MAXBANDWIDTH=256 (nie wiem czemu w tym miejscu nie moge
    uzyc sufiksu KBPS lub MBPS ?)
    CREATE QOS FLO=1 PRIORITY=7
    CREATE CLASSIFIER=1 IPADADD=www.xxx.yyy.zzz
    ADD QOS FLO=1 CLASS=1
    ADD QOS TRA=1 FLO=1
    ADD QOS POLI=1 TRA=1
    SET QOS PORT=1 POLI=1

    przychodzacego na port 8:
    CREATE QOS POLI=2
    CREATE QOS TRA=2 MAXBANDWIDTH=256 (nie wiem czemu w tym miejscu nie moge
    uzyc sufiksu KBPS lub MBPS ?)
    CREATE QOS FLO=2 PRIORITY=7
    CREATE CLASSIFIER=1 IPADADD=www.xxx.yyy.zzz
    ADD QOS FLO=2 CLASS=2
    ADD QOS TRA=2 FLO=2
    ADD QOS POLI=2 TRA=2
    SET QOS PORT=8 POLI=2

    Gdzie jest blad? Przelacznik tnie pasmo ale do komletnie innego poziomu niz
    zadeklarowalem (kilka Kbps). Z gory dzieki za pomoc.
    Pozdr.
    Adam

  • 2. Data: 2006-03-16 18:06:24
    Temat: Re: switch AT-8524M
    Od: orzel <o...@p...onet.pl>

    NTG

  • 3. Data: 2006-03-16 20:00:18
    Od: "Adam M." <4...@g...pl>

    NTG
    Jakies propozycje ?

  • 4. Data: 2006-03-16 20:25:18
    Od: "masti" <g...@t...hell>

    Dnia pieknego 2006-03-16 o 21:00:18 osobnik zwany Adam M. wystukal:

    > NTG
    > Jakies propozycje ?

    pl.comp.sieci

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    - Mam lęk gruntu - Chyba wysokości? - Wiem co mówię. To grunt zabija!.

  • 5. Data: 2006-03-16 20:36:13
    Od: orzel <o...@p...onet.pl>

    np. mode brain enable

  • 6. Data: 2006-03-17 09:23:35
    Od: "Adam M." <4...@g...pl>

    > np. mode brain enable

    Wlasnie widac ze u Ciebie ten tryb dziala bez zarzutow..... Zalecam jednak
    wymiane firmware wyzszego poziomu lub lepiej przeszczep mozgu od krolika :))

  • 7. Data: 2006-03-17 09:27:23
    Od: "Adam M." <4...@g...pl>

    dziekuje za pomoc
    pozdr.