  • 21. Data: 2020-05-12 09:42:19
    Temat: Re: ELEKTRYKI to przyszłość
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/05/2020 12:54, Robert Wańkowski wrote:

    > ten ciężarowy sam się wtoczył, czy ktoś próbował go wyciągnąć?
    >
    > Robert

    Pewnie puscil hamulec.

  • 22. Data: 2020-05-12 10:40:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup

    >Seicento zagazowane mi się spaliło kiedyś na al. Sikorskiego. Tak po
    >prostu, podczas powolnej jazdy w korku. Wcale nie podczas tankowania.
    >Na szczęście było ubezpieczone.

    A jaka byla przyczyna ?

    J.

  • 23. Data: 2020-05-12 11:02:06
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-05-12 o 10:40, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup

    > A jaka byla przyczyna ?

    koktail mołotowa

    MSPANC :P

    --
    viktorius

  • 24. Data: 2020-05-12 11:02:55
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-12 o 10:40, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup

    > A jaka byla przyczyna ?

    Przyczyną była niedopracowana technologia.

  • 25. Data: 2020-05-12 11:43:27
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 12.05.2020 o 11:02, viktorius pisze:

    > koktail mołotowa
    >
    > MSPANC :P

    Mógłbyś swobodnie powiedzieć za inżynierem Mamoniem:
    lubię dowcipy, które sam wymyślam, MSPANC.

  • 26. Data: 2020-05-12 11:50:10
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.05.2020 o 21:53, z pisze:
    > Mój power bank nie miał szybkiego ładowania.
    ile czasu potrzebował na pełne naładowanie? 12 godzin?
    czy na jego ogniwach podpisała się jakaś firma?

    ToMasz

  • 27. Data: 2020-05-12 12:17:45
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-05-12 o 11:43, collie pisze:

    > Mógłbyś swobodnie powiedzieć za inżynierem Mamoniem:
    > lubię dowcipy, które sam wymyślam, MSPANC.

    Po prostu mamy różne poczucia humoru, ewentualnie kij od szczotki masz
    za głęboko...

    --
    viktorius

  • 28. Data: 2020-05-12 14:11:28
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 12.05.2020 o 12:17, viktorius pisze:

    > Po prostu mamy różne poczucia humoru, ewentualnie kij od szczotki masz za
    głęboko...

    Dyć przecie napisałem, iż masz poczucie humoru godne
    inżyniera Mamonia. Czuj się znobilitowany. Suwerenie.
    MSPANC, czy coś koło tego.

  • 29. Data: 2020-05-12 18:59:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.05.2020 o 10:40, J.F. pisze:

    > A jaka byla przyczyna ?

    Zwarcie w instalacji ELEKTRYCZNEJ! ;)

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2020-05-12 21:28:34

    Książkę piszesz? Kosztował 70 zł czyli z tych markowych ;-)