  • Data: 2019-01-09 14:53:25
    Temat: Re: Ech te AMOLEDY
    Od: kosmos <a...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-09 o 13:41, z pisze:
    > Kupiłem S7 SM-G930F
    > Z Plusa
    > i...... programy testujące nie są zgodne czy to nie podróbka
    > Phone info Samsunga - OK
    >
    > Antutu w teście pokazuje prawidłowy wynik 169000
    > ale twierdzi że mam tylko 3,5 Giga RAM a nie 4
    > 25 Giga dysku zamiast 32.

    U mnie jest tak samo, co by sugerowało, że chyba tak ma być. Albo obaj
    mamy podróbki (tylko moja z Playa ;-)

    > CPU Identyfier to samo
    >
    > Antutu Officer że "High Copy"

    Z ciekawości zainstalowałem - niestety nie rozumiem po chińsku, więc nie
    przebrnąłem przez komunikat z reklamą. Ale z komentarzy do aplikacji
    wynika, że nie jest ona nadzwyczajnie wiarygodna.

    > Tak ma być?

    Obstawiam, że tak.