  • Data: 2015-06-01 17:23:41
    Temat: Re: Edycja mapy Osmanda
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    "J.F." 1...@4...net
    >Myślałem, że OsmAnd zawiera w sobie te same OSM co OpenStreetMap.

    A jak instalowales, to nie zauwazyles jakie sobie mapy zazyczyles ?

    Tej nowej wersji nie potrafie opanowac, ale w ustawieniach sa mapy -
    mozna sciagnac domyslne z OSM, mozna zainstalowac recznie inne, np
    UMP.

    >Tak -- i nie zawidę się!

    >Nie jeżdżę autobusami... Nie przeżyłbym tego,
    >co ludzie wożą w sobie. (dymu papierosowego)

    No to juz zupelnie nie rozumiem po co przestawiac przystanek chcesz.
    Ale OK, przestaw, beda mapy lepsze, bedziemy mniej placic.

    >Prawie ćwierć wieku temu kupiłem samochód, aby nie jeździć pociągami.
    >Panujące w pociągach powietrze (kwaśne od ludzkich wyziewów i
    >wydzielin)
    >prowadziło moją skórę do gnicia.

    Inni mowia, ze im gnije skora od spalin z twojego samochodu :-)

    >Ogólnie edycja to fajna sprawa. Umiem już ;) kręcić kółka i rysować
    >proste kąty.

    Tylko zapoznaj sie najpierw z zasadami jak to jest robione i jak
    nalezy robic.

    >Mogę wrzucić projekt ojca, dzięki któremu Miastowi nie wytną
    >masy drzew, nie wywalą 4 milionów plnów w błoto, nie spowolnią
    >ruchu...

    W cuda wierzysz. Miastowi maja swoje mapy.

    J.