  • 61. Data: 2012-01-29 01:28:32
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: to <t...@i...pl>

    begin KRZYZAK

    > Uwazasz, ze statystyczny Niemiec, ktory zarabia 5x tyle co Polak nie
    > jest sklonny zaplacic za paliwo 5x wiecej niz on?

    Zrozum, że na wspólnym rynku cena tego samego towaru nie może różnić się
    kilkukrotnie, więc skup się może na swojej płacy, a nie na cenie benzyny,
    bo ta specjalnie niższa nie będzie, bo w samej tylko Polsce niższa być
    nie może, a na obniżkę w całej UE się nie zanosi.

  • 62. Data: 2012-01-29 01:38:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-01-2012 01:17, KRZYZAK pisze:
    > Polowa ceny Mercedesa to podatki?

    Widzę, że podpowiedź nie zadziałała.
    To może zadam inne pytanie. Skoro tylko w Polsce są tak duże podatki w
    paliwach, to dlaczego w zachodniej Europie paliwo nie jest 50% tańsze a
    wręcz droższe, mimo iż kupują te same "baryłki" ?

    --
    Paweł

  • 63. Data: 2012-01-29 06:56:11
    Od: złoty <g...@g...pl>

    W dniu 2012-01-29 01:38, DoQ pisze:

> [...]
    > paliwach, to dlaczego w zachodniej Europie paliwo nie jest 50% tańsze a
    > wręcz droższe, mimo iż kupują te same "baryłki" ?

    ...te same? A kto ci takich bajek naopowiadal?

    A.

    --
    Tusk nie drzemie, Tusk sie regeneruje. Nie klamie - jest dyplomata. Pan
    premier nie gledzi - on dzieli sie swoimi refleksjami...Tusk nie

  • 64. Data: 2012-01-29 08:47:14
    Temat: Odp: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: "Vojtek" <m...@k...pl>

    Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <s...@d...las> napisał w wiadomości
    > I nie weksluj, poożyteczny dziadu, protest jest jak najbardziej słuszny.

    To niech jadą protestować tam gdzie ropę wydobywają,
    lub tam gdzie powstają koszty dostawy.
    Aby obniżyć w Polsce podatek na benzynę to trzeba najpierw
    kogoś innego obciążyć, aby budżet się "domknął".
    Kogo obciążyć ? Może emerytów i rencistów, konsumentów
    alkoholu, tytoniu ? Czy to da odpowiednią kwotę ?

  • 65. Data: 2012-01-29 08:47:45
    Temat: Odp: Efekty debilnego protestu kierowc w
    Od: "Vojtek" <m...@k...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Oczywiście. Był nim Lech Kaczyński, jedyny mąż stanu!

    Ale stanowisko przerosło go i popełnił samobójstwo.

  • 66. Data: 2012-01-29 08:48:25
    Temat: Odp: Efekty .. ale pedro pedał.
    Od: "Vojtek" <m...@k...pl>

    Użytkownik "pedro" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > niepohamowany wzrost cen. Najpierw wykończyć a później dopierdolić grubą
    > cenę.
    > i... wtedy nie będzie słodkiego pierdolenia o pampersach nie wymienionych
    > w podróży, tylko co dać gówniarzowi jeść;/

    Widać, że ciebie dawno nikt nie p.....ł obszczymurku.
    Idź na CB.
    Szukasz partnera na tej grupie pedale ?

  • 67. Data: 2012-01-29 08:52:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Vojtek" <m...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > lub tam gdzie powstają koszty dostawy.
    > Aby obniżyć w Polsce podatek na benzynę to trzeba najpierw
    > kogoś innego obciążyć, aby budżet się "domknął".

    Nie.
    Można też odciążyć.
    Np. brakiem finansowania wcześniejszych emerytur na które zainteresowani
    sami sobie nie zapracowali, dopłat do ubezpieczeń rolników, pensji dla
    prokuratorów w stanie spoczynku, fotradarowych i samochodowych zakupów dla
    wszelkiej maści budżetówki, wyrzuceniem połowy pierdzących w stołki
    urzędasów etc.

  • 68. Data: 2012-01-29 08:58:43
    Od: "Vojtek" <m...@k...pl>

> [...]
    > prokuratorów w stanie spoczynku, fotradarowych i samochodowych zakupów dla
    > wszelkiej maści budżetówki, wyrzuceniem połowy pierdzących w stołki

    Przypuszczam, że to nie wystarczy. Podatek od paliwa to ok. 50 %
    obecnej ceny. Ilość zużywanego paliwa jest b.duża.

  • 69. Data: 2012-01-29 09:08:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Przypuszczam, że to nie wystarczy.

    A liczyłeś jaką część budżetu stanowią tego typu wydatki?

    >Podatek od paliwa to ok. 50 %
    > obecnej ceny.

    Ale też nikt nie mówi, żeby go zlikwidować w całości.
    Wystarczy tylko akcyzę na przykład.

  • 70. Data: 2012-01-29 09:58:36
    Temat: Re: Efekty .. ale pedro pedał.
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Widać, że ciebie dawno nikt nie p.....ł obszczymurku.
    > Idź na CB.
    > Szukasz partnera na tej grupie pedale ?

    Wrzuc kolego na luz, bo chyba lewa noga wstales ?

    sz.