  • 41. Data: 2012-01-28 23:13:54
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Diabełson,

    Saturday, January 28, 2012, 8:49:27 PM, you wrote:

    > Skoro nie ma alternatywy, czyli PiS jest za słaby i przestarzały aby
    > rządzić, tym gorzej dla Polski. Za rogiem czai się anarchia, Palikot i
    > postkomuniści

    Paradoksalnie postkomuniści wcale sobie tak bardzo źle z rzadzeniem
    nie radzili. Przypomnij to sobie...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 42. Data: 2012-01-28 23:16:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Alek,

    Saturday, January 28, 2012, 9:08:50 PM, you wrote:

    > A to nie jest dożylne?

    Kompot AKA makiwara można było pić - o ile miałes mocny żąłądek. To
    wywar ze słomy makowej. Z tego robiło się heroinę dopiero w procesie
    dalszej obróbki.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 43. Data: 2012-01-28 23:20:19
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "pedro" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > kiem i jego lemingami :)

    > Niech Nic nie będzie.Niech Padre z Papamobile poświęci i stanie się
    > jasność.Wszystko niech będzie piękne.

    No, migiem na dzien dobry rozmontowali kasy chory, jak tylko mialy pokazac
    zalety decentralizacji.

  • 44. Data: 2012-01-28 23:40:27
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Paradoksalnie postkomuniści wcale sobie tak bardzo źle z rzadzeniem
    > nie radzili. Przypomnij to sobie...

    Napisz jeszcze ze Kwas byl najlepszym prezydentem :)

    sz.

  • 45. Data: 2012-01-28 23:42:02
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowc?w
    Od: Winston Niles Rumfoord <r...@g...pl>

    W dniu 2012-01-28 23:40, szufla pisze:

    > Napisz jeszcze ze Kwas byl najlepszym prezydentem :)

    Ja napiszę. Możesz wymienić lepszego?

    --
    http://5.asset.soup.io/asset/2884/4533_7b77.gif

  • 46. Data: 2012-01-28 23:45:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-01-2012 23:42, Winston Niles Rumfoord pisze:
    > Ja napiszę. Możesz wymienić lepszego?

    Oczywiście. Był nim Lech Kaczyński, jedyny mąż stanu!

    --
    Paweł

  • 47. Data: 2012-01-28 23:45:30
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ja napiszę. Możesz wymienić lepszego?

    Wszyscy byli lepsi, nawet Walesa :), przynajmniej byl mniejszym prostakiem.
    Jaruzelskiego nie licze.

    sz.

  • 48. Data: 2012-01-28 23:48:21
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Oczywiście. Był nim Lech Kaczyński, jedyny mąż stanu!

    Jest i drugi. Nie zapominaj o Jarosławie.

  • 49. Data: 2012-01-28 23:49:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    Saturday, January 28, 2012, 11:45:07 PM, you wrote:

    > Oczywiście. Był nim Lech Kaczyński, jedyny mąż stanu!

    OMG! Klękajcie narody!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 50. Data: 2012-01-29 00:04:53
    Od: Winston Niles Rumfoord <r...@g...pl>

    W dniu 2012-01-28 23:45, DoQ pisze:

    > Oczywiście. Był nim Lech Kaczyński, jedyny mąż stanu!

    Jedyny mąż.

    --
    http://5.asset.soup.io/asset/2884/4533_7b77.gif