  • 31. Data: 2009-09-23 18:35:45
    Temat: Re: Eksperyment do doktoratu -- pomożecie?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Piotr Lipski wrote:
    > sądzisz, że będzie im bardziej wstyd sięgać po większe pieniądze niż po
    > mniejsze?

    Myślę że nikt nie zauważył ";)".

  • 32. Data: 2009-09-23 18:56:34
    Od: "Piotr Lipski" <a...@w...pl>

    > Myślę że nikt nie zauważył ";)".

    A co to miało znaczyć?

    PL

  • 33. Data: 2009-09-23 19:33:25
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Piotr Lipski wrote:
    > A co to miało znaczyć?

    Że żaden z prawdziwych kombinatorów nie będzie sie przejmowal pierdołami
    kiedy w zasiegu ręki jest tytuł na całe życie.

  • 34. Data: 2009-09-23 19:49:23
    Od: "Piotr Lipski" <a...@w...pl>

    > Że żaden z prawdziwych kombinatorów nie będzie sie przejmowal pierdołami kiedy
    > w zasiegu ręki jest tytuł na całe życie.

    Wniosek: większe stypendium nic nie zmieni.

    PL

  • 35. Data: 2009-09-23 20:22:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Muchomor" <m...@g...pl> wrote in message

    > Zostawmy to w sferze domyslow...

    Tak czy inaczej jest w USA podobnie...
    Mieliśmy tutaj w firmie tymczasową pracowniczkę, praktykantkę
    w dziale softwareowym, kończyła szkołę jakąś - nie umiała nic,
    sam jej programy pisałem...
    Dwa lata później dostałem od niej email z firmy podpisany
    z jej tytułem "senior software engineer"... To jest tytuł jaki miała
    zaraz po szkole.

  • 36. Data: 2009-09-23 20:29:00
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 23 Sep 2009 15:22:42 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"Muchomor" <m...@g...pl> wrote in message

    >Tak czy inaczej jest w USA podobnie...
    >Mieliśmy tutaj w firmie tymczasową

    "Tutaj" to znaczy gdzie?...

    A.L.

  • 37. Data: 2009-09-24 18:31:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > "Tutaj" to znaczy gdzie?...

    W USA! Było w pierwszym zdaniu. Czytać nie umiesz?

  • 38. Data: 2009-09-24 20:50:35
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 24 Sep 2009 13:31:15 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"A.L." <a...@a...com> wrote in message

    >W USA! Było w pierwszym zdaniu. Czytać nie umiesz?

    Jezeli to jest USA to jakies inne niz to gdzie ja jestem

    A.L.

  • 39. Data: 2009-09-24 21:49:49
    Od: Michal <n...@d...com>

    On Thu, 24 Sep 2009 15:50:35 -0500
    A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Jezeli to jest USA to jakies inne niz to gdzie ja jestem

    Ty tak sam z siebie czy ktos ci pomaga?

  • 40. Data: 2009-09-24 21:56:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > Jezeli to jest USA to jakies inne niz to gdzie ja jestem

    A wpadło Ci do głowy, że to nie musi być inne USA tylko
    że w tym samym USA nie zawsze jest "podobnie"?

    Podano jeden przypadek z Polski, jeden z USA i tyle mamy
    faktów. Reszta to tylko interpretacja faktów, Myślicielu.