  • 1. Data: 2009-09-23 06:59:37
    Temat: szukam freelancera
    Od: "Piotr Domownik" <d...@f...com.pl>

    Poszukuje osoby, ktora podejmie sie napisania modulu wyszukujacego
    najkrotsza droge w grafie nieskierowanym. Problemem jest wyjatkowo duza
    ilosc wezlow. Szczegoly na priv po przeslaniu wstepnych informacji.

    Piotr

  • 2. Data: 2009-09-23 11:16:28
    Temat: Re: szukam freelancera
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 23 Sep 2009 08:59:37 +0200, "Piotr Domownik"
    <d...@f...com.pl> wrote:

> [...]
    >najkrotsza droge w grafie nieskierowanym. Problemem jest wyjatkowo duza
    >ilosc wezlow. Szczegoly na priv po przeslaniu wstepnych informacji.

    Wyjatkowo duzo wezlow, bo czym wiecej wezlow tym lepszy stopien na
    zaliczenie

    A.L.

  • 3. Data: 2009-09-23 20:24:11
    Od: MAcks <n...@s...mnie>

    W dniu 23.09.2009 08:59, Piotr Domownik pisze:

    > Poszukuje osoby, ktora podejmie sie napisania modulu wyszukujacego
    > najkrotsza droge w grafie nieskierowanym. Problemem jest wyjatkowo duza
    > ilosc wezlow. Szczegoly na priv po przeslaniu wstepnych informacji.

    NetworkX ma implementację A* i innych algorytmów: http://networkx.lanl.gov/

    Gdyby było za wolno, to publikacje tego człowieka:
    http://www.avglab.com/andrew/webpub/webpub.html (hint: Landmarks).

    M.

  • 4. Data: 2009-09-24 14:02:24
    Od: " " <d...@g...pl>

    A.L. <a...@a...com> napisał(a):

    > Wyjatkowo duzo wezlow, bo czym wiecej wezlow tym lepszy stopien na
    > zaliczenie
    >
    > A.L.

    O rany, ale jestes madry strasznie...
    Nie przychodzi ci do glowy ze nie kazdy wszystko potrafi? Jestem jakies 20 lat
    po studiach (informatycznych zreszta) i niestety nie pracujac w swojej
    dziedzinie nie znam wszystkich rozwiazan wszystkich problemow. Umiem
    zdefiniwac problem i slyszalem o Dijkstrze. Chce zaplacic pieniadze zeby ktos
    cos dla mnie zrobil. Rozumiem ze ty żyjesz w rzeczywistosci gdzie projekty na
    studia sie zamawia, patenty kradnie i obraza innych w usenecie. Zycze
    wszystkie dobrego w stosowaniu metody ze kazdy na "dzien dobry" jest
    zlodziejem albo oszustem.
    pozdr.
    Piotr

  • 5. Data: 2009-09-24 14:23:58
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 24 Sep 2009 14:02:24 +0000 (UTC), " "
    <d...@g...pl> wrote:

> [...]
    >cos dla mnie zrobil. Rozumiem ze ty żyjesz w rzeczywistosci gdzie projekty na
    >studia sie zamawia, patenty kradnie i obraza innych w usenecie.

    W Polsce, znaczy,

    >Zycze
    >wszystkie dobrego w stosowaniu metody ze kazdy na "dzien dobry" jest
    >zlodziejem albo oszustem.
    >pozdr.

    Trzeba tak zadawac pytania zeby bylo jasne i pewne ze to nie na
    zaliczenie. Tak jak napisales, wyglada na prosbe o gotowca

    A.L.

  • 6. Data: 2009-09-24 14:56:55
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 09:23:58 -0500, A.L. napisał(a):

    > Trzeba tak zadawac pytania zeby bylo jasne i pewne ze to nie na
    > zaliczenie. Tak jak napisales, wyglada na prosbe o gotowca
    >
    > A.L.

    Wcale nie trzeba. A jak uwazasz, ze trzeba, to dodaj, ze Ty tak uwazasz.

  • 7. Data: 2009-09-24 15:41:54
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    A.L. wrote:
    [...]
    > Trzeba tak zadawac pytania zeby bylo jasne i pewne ze to nie na
    > zaliczenie. Tak jak napisales, wyglada na prosbe o gotowca

    Dla mnie nie wygląda. "Wyjątkowo dużo węzłów" to nie jest określenie,
    które występuje w zadaniach na zaliczenie. Tam albo by nic nie było na
    temat liczby węzłów, albo byłoby od razu "liczba węzłów nie mieszcząca
    się w pamięci" albo coś równie ogólnego.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 8. Data: 2009-09-24 16:00:29
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 24 Sep 2009 17:41:54 +0200, Pawe? Kierski <n...@p...net>
    wrote:

> [...]
    >temat liczby węzłów, albo byłoby od razu "liczba węzłów nie mieszcząca
    >się w pamięci" albo coś równie ogólnego.

    Trudno. Dla mnie wyglada. Sam dawalem podobne tematy z podobnym
    (aczkolwiek nie identycznym) wymaganiem

    A.L.

  • 9. Data: 2009-09-24 17:14:58
    Od: "kkh" <k...@g...pl>

    Jacek <a...@o...pl> napisał(a):

    > Wcale nie trzeba. A jak uwazasz, ze trzeba, to dodaj, ze Ty tak uwazasz.

    Zgadzam się, że nie trzeba, ale wobec naporu kiepskich studentów warto w
    ogłoszeniu jakoś się od nich odciąć. Niektórych ci "studenci" zdrowo wkurzają.

    A co do tematu, to mnie dziwi trochę lakoniczność ogłoszenia. Takie
    tajemnicze sformułowania skutkuja potem niepotrzebnym zawracaniem głowy, bo
    "na privie" wychodzi: a to język taki a taki, a to platforma taka a taka, a
    to budżet taki a taki, a to deadline taki a taki, a to "dużo" oznacza co
    innego niż myśleliśmy... Szkoda trochę czasu, zarówno czytajacych jak i
    ogłaszajacego. Wspominam, bo sporo jest generalnie takich kilkuzdaniowych
    ogłoszeń dotyczących współpracy. Nie rozumiem tego za bardzo.

  • 10. Data: 2009-09-24 21:34:54
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    A.L. <a...@a...com> napisał(a):
    > Trzeba tak zadawac pytania zeby bylo jasne i pewne ze to nie na
    > zaliczenie. Tak jak napisales, wyglada na prosbe o gotowca
    > A.L.

    Wystarczyło, żebyś zerknął w kalendarz.

    --
    Grzegorz Niemirowski