  • Data: 2024-04-12 22:44:50
    Temat: Re: Ekspres do kawy i glony
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Swoją drogą - troche starych polskich filmów trafiło na YT - nie ma
    > czegos edukacyjnego jak tankować?

    Niczego sobie nie przypominam. Ale "Nóż w wodzie" zawiera edukacyjny
    instruktaż, że przed oddaleniem się od zaparkowanego samochodu należy
    zdjąć wycieraczki i je gdzieś schować. Bo ukradną. U Polańskiego jest
    to zupełnie naturalne pokazanie realiów epoki, a nie przerysowanie,
    jak z Barei.

    > Moze w B :-)
    > Albo po jakis bazach w PKS ...

    Po bazach też. Ale, tak jak w Janowie na rynku, najdłużej w stanie
    pierwotnym zachowały się stacje w centrach miast. Tam trudno prowadzi
    się remonty. W Warszawie pamiętam taką stację na rogu ul. Kopernika
    i Ordynackiej. Już jej nie ma, ale była jeszcze w latach 90, może
    nawet dłużej. Tam długo stały zabytki. To coś z "zegarem" kojarzę
    chyba ze stacji na rogu Saskiej i Al. Waszyngtona. Ale to wcześniej.

    --
    Jarek