    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Wed, 27 Jul 2022 16:01:16 -0700 (PDT)
    <0...@g...com>
    <d...@g...com>
    Subject: Re: Elektroliza
    From: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 27 July 2022 at 23:05:33 UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]

    bar słyszałem. Nie tak łatwo to zrobić żeby płyty były ze sobą połączone mechanicznie
    ale odizolowane elektrycznie. No i separacja gazu od wody w warunkach wysokiego
    ciśnienia (wysoka rozpuszczalność) staje się wyzwaniem. Kto pierwszy zrobi
    elektrolizer który wydajnie (bardzo szybko przy bardzo małych wymiarach) wyprodukuje
    wodór przy 1000 bar, ten wyeliminuje konieczność używania kompresorów w stacjach
    tankowania pojazdów. Rynek jest niemały. Mam parę pomysłów, może zaniedługo sam się
    zmierzę z tematem.

    energii niż generuje, czyli to proces stratny.

    będzie drogi w produkcji, przechowywaniu, transporcie.

    dfo ładowania samochodów wodorem.

    Tokio, Monachium, na lotniskach
    bardzo niebezpieczne i powinno być zautomatyzowane, bez udziału kierowcy.

    samochód sam przejeżdża przez rondo, a to był fake, bo byl;o zdalne sterowanie z tylu
    i tam siedział 2.kierowca

    > Głosy też słyszysz?
    Każdy zdrowy czlowiek słyszy głosy innych na ulicy.

    Pozostając w zamknięciu, możesz nic nie slyszeć, gdy nikogo nie ma w pobliżu.

    Ważne, że siostra oddziałowa udostępnia wam internet

    No i jakie masz ciśnienie,
    w normie ?