  • Data: 2017-07-24 17:54:11
    Temat: Re: Elektroniczna wysyłka deklaracji podatkowych
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "robot" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ol4fom$r1l$1@node2.news.atman.pl...

    > Współczuję.

    Czego?

    > Ale osobiście nie sądzę, żeby takie strony stanowiły jakiekolwiek
    > zagrożenie.

    Wystarczy, że ci ręka zadrży w niewłaściwym momencie... i nie zarzekaj się,
    że nie... Na szczęście, kilka pornodialerów świadomie obadałem sobie, jak
    już miałem SDI - wiedziałem, że mi nie naliczy. Jednak zdarzyło mi się, że
    odrobinę za szybko nacisnąłem enter na czymś już nie tak mało nieprzyjaznym,
    nie poprzedziwszy tego naciśnięciem F8, właśnie, ręka zadrżała. Tym razem
    walka była dość upierdliwa, na szczęście z sukcesem, innym razem może nie
    być już tak pomyślnie.
    Wolę nie sprawdzać, czy dana cipcia z obrazka nie ma jednak jakiejś
    "rzeżączki". O uruchomieniu kodu ze spreparowanego obrazka, nadmieniam, że z
    prawomyślnej strony, nie wspomnę. AV mam na takie właśnie wypadki, gdy ręka
    zadrży.

    > Dopóki ograniczasz się do przeglądania stron poważnych producentów.

    A po co mi oglądać czyjeś genitalia? Więc nie ogladam żadnych. Wolę oglądać
    elektronikę, urzadzenia elektroniczne, itd...

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.