eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaElektryczność a środowisko › Re: Elektryczność a środowisko
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.pi.v.chmurka.n
    et!not-for-mail
    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Elektryczność a środowisko
    Date: Thu, 14 Dec 2017 12:39:41 +0000 (UTC)
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <p0tred$2tc$2$gof@news.chmurka.net>
    References: <p0mbfk$jq8$1@node1.news.atman.pl> <p0s5pq$el2$1$gof@news.chmurka.net>
    <p0s8qa$clf$1@node1.news.atman.pl> <p0tiiq$viq$1$gof@news.chmurka.net>
    <5a3262da$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: pi.v.chmurka.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 14 Dec 2017 12:39:41 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="gof";
    posting-host="pi.v.chmurka.net:172.24.44.20"; logging-data="2988";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: tin/2.4.1-20161224 ("Daill") (UNIX) (Linux/4.4.50-v7+ (armv7l))
    Cancel-Lock: sha1:QInAtTYw5fNZgdMVxvEh3OoPOW4=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:727251
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > W elektrowni obroty stale, ale zapotrzebowanie na moc zmienne ..

    Nie jestem pewien, czy elektryczne samochody nie wyrównają trochę
    tego zapotrzebowania. W dzień pracujesz, w nocy ładujesz...

    >>Chyba że powstaną samochody z generatorami spalinowymi. Generator
    >>będzie
    >>pracował na konkretnych, stałych obrotach i będzie pompował energię w
    >>akumulatory, z których będą pobierały ją silniki elektryczne.
    >
    > Powstaly. hybrydy.

    To co innego, hybrydy mają po prostu dwa napędy i podczas jazdy na
    benzynie ładują się akumulatory do jazdy na prądzie. Mi chodzi o napęd
    czysto elektryczny, tylko akumulatory ładowawane z generatora, który nie
    jest podłączony do przekładni i kół - jedynie ma ładować. Niech się włącza
    przy określonym poziomie energii, pracuje na najoptymalniejszych dla
    siebie obrotach, a po doładowaniu do wyższego poziomu wyłącza (histereza).

    > Tez nie calkiem - jakis tam % strat obecnie mamy i z nim zyjemy.

    Bo jest to ekonomicznie uzasadnione. Jak przestanie być to się okaże, że
    można zmniejszyć straty :) Oczywiście nie do zera, ale myślę że jeszcze
    mamy rezerwę.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: