  • Data: 2018-11-03 15:47:44
    Temat: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-02 o 22:18, s...@g...com pisze:

    > Masz auto na gaz? Ile taniej jazda wychodzi od dizla? Zbijesz koszt o 30-40%?

    Tu ja mogę się wypowiedzieć bo akurat mam poczynione konkretne
    obserwacje w tym kierunku. Mniej więcej tyle właśnie można zaoszczędzić
    jeżdżąc na gazie. Zwykle miesięcznie zostawiałem do niedawna 600 - 700zł
    w dieslu. Ta sama droga na gazie to ok 200zł ale przy sporo mniejszym
    silniku, więc z proporcji koni mechanicznych powiedzmy, że byłoby to 450zł.

    > O elektryku nawet nie pisze. inicjalny zakup to dodatkowe 3-4 auta spalinowe...

    Tu racja - to jeszcze nie są czasy dla elektryków.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek