  • Data: 2018-11-03 16:25:54
    Temat: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 3 Nov 2018 14:39:42 +0100, Shrek napisał(a):

    > Stany nieustalone...

    A przy odpowiednich wspolczynnikach - oscylacja.
    Ale ograniczona.

    > Tak czy inaczej - na wejściu wzmacniacza masz układ oscylacyjny RC więc

    Ten z 3 RC trudno nazwac oscylacyjnym. Wiena tez trudno.

    > nic dziwnego, ze da się to wprowadzić w oscylacje. Słońce generalnie nie
    > oscyluje - znaczy trochę tak, ale my się zajmujemy tu wpływem na układ
    > CO2 a nie oscylacjami "źródła"

    Ale my nie o sloncu, tylko CO2 i wszelakich efektach - taki uklad RC,
    tylko nie RC

    > Akurat cyklu rocznego czy 11 letniego nikt się nie czepia bo wiadomo z
    > czego on wynika - oscylacji źródła.

    Chodzi mi o pewne "zaindukowanie" oscylacji czy wprowadzenie cyklu.
    Musialbym matematyczny przyklad napisac ...

    J.