  • Data: 2018-11-06 09:35:50
    Temat: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 6 listopada 2018 09:12:53 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > No wlasnie w cenie 1kWh znaczniej, chyba, ze ktos ma dobrą 2-ga
    > taryfe.
    Jeśłi wezmiesz pod uwagę że latem same opłaty stałe przy gazie to 30-40zł to cena 1kW
    do podgrzania wody wyjdzie drooogo. Ale jak gaz słuzy równiez do CO zimą to tych
    opłat latem nie unikniesz
    Moi lokatorzy maja gaz tylko do gotowania i nawet jak zużyją 1m3 to płacą ok 30zł/mc
    Tak chcą tak mają, proponowałem im żeby indukcje kupili ale nie chcą.

    > Ale biorac pod uwage ze podgrzanie pradem tych 18m3, nawet w 1
    > taryfie, kosztuje razem umiarkowanie duzo, ok 250 zl/mc, to
    > oszczednosci z gazu sa ograniczone.

    Marek pisał o 9m3 jeśli coś nie przegapiłem