  • Data: 2018-08-16 14:05:32
    Temat: Re: Elementy pasywne - gdzie kupować?
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.08.2018 o 12:53, s...@g...com pisze:
    > Jak dotąd zaopatrywałem się w kondziory/rezystory i tym podobne pierdulamenty w
    TME. Ostatnio kupowałem u nich jakieś 4-5 miesięcy temu i wszystko wyglądało cacy.
    Wczoraj chcąc złożyć kolejne zamówienie, ze smutkiem stwierdziłem bardzo niekorzystną
    rewolucję cenową. Ceny tak na oko poszły w górę jakieś 5-6x.

    > Obecnie ceny u piekarza są jakieś 3x niższe niż w TME, ale wybór niestety znacznie
    uboższy. Co Wy proponujecie?

    Jak możesz to zostaw zakup części firmie montującej. Na pewno mają
    większy obrót niż ty, więc są w stanie znaleźć/wynegocjować niższe ceny.

    Maritex, farnell, digikey, mouser itp. Ja zazwyczaj otwieram kilka
    sklepów jednocześnie przy kompletacji i patrzę gdzie wychodzi taniej.

    Piekarza omijam, bo potrafią przysłać SMD pocięte na kawałki po 10 szt.
    a jak zaznaczę w zamówieniu, że ma być w jednym kawałku, to trafia się
    odpowiedź, że nie mają.