  • 11. Data: 2012-11-30 20:20:53
    Temat: Re: Energia za darmo
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:1779702131.20121130144523@pik-net.pl.invalid...
    (niby-wolna energia)
    > Ponieważ autor twierdzi, że rozdaje wszystkim ludziom - pozwalam sobie
    > dołączyć do rozdawnictwa i nie załączyć komentarza. Pomimo tego, że
    > mnie strasznie palce swędzą.

    Od samego diabła pewnie to idzie, więc nie krępuj się :)

    > Dobrze byłoby plik zmirrorować dla przyszłych pokoleń.

    A może przesłać na prhn? :))

  • 12. Data: 2012-11-30 21:07:24
    Od: "PcmOl" <...@...com>

    Może w rewanżu podesłać:

    http://www.wektorlifesystem.pl/index.php?option=com_
    content&view=article&id=22&Itemid=12

    Równie genialne.

  • 13. Data: 2012-11-30 21:18:14
    Od: butek <e...@i...invalid>

    W dniu 30.11.2012 21:07, PcmOl pisze:

    > Równie genialne.

    Równie? Znacznie bardziej. Tamten rozdaje swój przełomowy wynalazek za
    darmo, a ci na równie durnym zarabiają, to dopiero jest genialne. :D

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 14. Data: 2012-11-30 21:29:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ToMasz,

    Friday, November 30, 2012, 8:07:24 PM, you wrote:

    > zrobił i działa, czy jakiś dowcip?

    Ale pytaj autora, nie mnie...

    > jak dowcip, to normalne ze za darmo i bez opłat patentowych....

    :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2012-11-30 21:34:07
    Od: "PcmOl" <...@...com>

    "butek" <e...@i...invalid> wrote in message

    > Równie? Znacznie bardziej. Tamten rozdaje swój przełomowy wynalazek za darmo,
    > a ci na równie durnym zarabiają, to dopiero jest genialne. :D

    Masz rację. Podszedłem do zagadnienia zbyt technicznie. :)

  • 16. Data: 2012-11-30 22:35:14
    Od: "Andrzej Ekiert" <d...@t...pl>

    On Fri, 30 Nov 2012 21:07:24 +0100, PcmOl <...@...com> wrote:

    > Może w rewanżu podesłać:
    >
    > http://www.wektorlifesystem.pl/index.php?option=com_
    content&view=article&id=22&Itemid=12

    > Równie genialne.

    Weźcie już przestańcie podsyłać takie rzeczy! Najpierw audiofile, potem
    to. Gdyby nie ten cholerny internet nigdy bym się nie dowiedział jak
    ludzie są bezdennie durni i byłbym szczęśliwszy ;-)

    ae

  • 17. Data: 2012-12-01 01:48:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Hello,
    >
    > Dostałem takiego maila:
    >
    > ===8<===
    > Na stronie
    >
    > http://alusigma.pl/freeenergy.pdf
    >

    > i w załączniku opisałem mój projekt darmowej energii.

    Hmm... To mi trochę przypomina moje pomysły na samochód napędzany
    bateryjką 9V i transformatorem dzwonkowym.

    Ale miałem wtedy 7 lat i nie bardzo kojarzyłem różnicę między mocą a
    napięciem ;)

  • 18. Data: 2012-12-01 09:41:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Nov 2012 16:49:18 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello qlphon,

    > Mnie nie pytaj - ja tego nie rozumiem.

    A ja chyba rozumiem.
    Bierzemy trasformator trzykolumnowy, jedno pierwotne, dwa wtorne.

    Jesli do jednego wtornego przylaczmy zarowke - swieci slabo.
    Jesli do dugiego wtornego przylaczymy druga zarowke - obie swieca mocno.

    A dalej autor liczy ze prad jalowy wynosi 1.10A, a prad z dwiema zarowkami
    1.67A, to przy zasilaniu 60V, a po wtornej stronie wydziela sie 44W.

    I gdyby nie zapomnial o wektorach, to byloby faktycznie interesujace :-)

    J.

  • 19. Data: 2012-12-01 14:47:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 1 Dec 2012 09:41:53 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > I gdyby nie zapomnial o wektorach, to byloby faktycznie
    interesujace :-)

    Niesamowita jest naiwność takich "wynalazcow", że w 21 wieku sądzą że
    np. w tranformatorze są jeszcze jakieś tajemnice do odkrycia :) o
    zachowaniu praw przyrody nie wspomnę, bo jak mu wychodzi energia z
    "nikad" albo w obliczeniach wychodzi mu, że wychodzi więcej mocy niż
    włożył to, tuman jeden, nie zastanowi się gdzie zrobił błąd tylko od
    razy odkrycie głosi. Bo chyba domowego reaktora nie buduje.
    A co do tajemnic trafo, to już 20 lat temu na jednej z politechnik
    kadra z wydziału elektroniki wykpiwczo wypowiadala się o kadrze z
    wydz. maszyn el. i transformatorów, że to nudziarze bo ileż w końcu
    razy można te przekładnie transformatora liczyć (bo nic innego
    ciekawego w trafie nie ma) :-).

    --
    Marek

  • 20. Data: 2012-12-01 15:54:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 01 Dec 2012 14:47:44 +0100, Marek napisał(a):
> [...]
    > "nikad" albo w obliczeniach wychodzi mu, że wychodzi więcej mocy niż
    > włożył to, tuman jeden, nie zastanowi się gdzie zrobił błąd tylko od

    Ciii, ostatnio sie podniecilem, niby wiem ze darmowej energii nie ma,
    ale pomysl wydawal sie tak swietny ze az zaczalem robic, bo teoria zawiodla
    za pierwszy przemysleniem :-)

> [...]
    > wydz. maszyn el. i transformatorów, że to nudziarze bo ileż w końcu
    > razy można te przekładnie transformatora liczyć (bo nic innego

    A teraz wez pod uwage ze to jednak uczelnia i dzialalnosc naukowa trzeba
    prowadzic i publikacje publikowac.

    Na szczescie teraz sa nowe czesotliwosci, nowe materialy, nadprzewodniki
    ... ale pieniedzy na badania nie ma, wiec najlepiej jakby badania byly
    czysto teoretyczne :-)

    A tak swoja droga ... toroidy mnie zastanawiaja - wydaja sie miec duza moc,
    a przeciez okno niewykorzystane ... to czemu tak ?
    Jest chyba jeszcze troche do optymalizacji w transformatorach :-)

    J.