  • 1. Data: 2012-11-30 10:22:01
    Temat: Stary stycznik Siemensa
    Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>

    Witam,

    Szukam jakiś parametrów stycznika siemensa TYP K-915111-4 , Coil 220 V - AC

    Podłączenia styków głównych jakieś 30-50 A. nie wiem jednak jaką ma
    konfigurację styków pomocniczych.
    Mam tylko 3 liche zdjęcia a stycznika do ręki nie wezmę bo znajduje się po
    drugiej stronie globu :/
    Konstrukcja wskazuje na dosyć stary wyrób. Szukam czegoś aktualnie
    produkowanego co może zastąpić ten zabytek.

    Pozdr.
    Gejzero.

  • 2. Data: 2012-11-30 17:41:18
    Temat: Re: Stary stycznik Siemensa
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Gejzero SQ3OGX pisze tak:

    > Szukam jakiś parametrów stycznika siemensa TYP K-915111-4 , Coil
    > 220 V - AC

    zadanie masz niełatwe hehe ;)

    tu jest coś podobnego:

    http://tinyurl.com/bsm9gzl