  • 1. Data: 2012-11-29 13:35:31
    Temat: Trilogy of Magnetics
    Od: Bool <n...@n...com>

    Czy ktoś ma książkę jak w temacie i może się podzielić wrażaniami po przeczytaniu?

    http://www.we-online.com/web/en/passive_bauelemente_
    standard/download_center_pbs/Trilogie.php

  • 2. Data: 2012-11-29 14:31:25
    Temat: Re: Trilogy of Magnetics
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a kto to napisał, będzie wiadomo czego oczekiwać...

  • 3. Data: 2012-11-29 14:46:15
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    >a kto to napisał, będzie wiadomo czego oczekiwać...

    No i czego oczekujesz po tych autorach: Thomas Brander, Alexander Gerfer i
    Bernhard Ral ?

  • 4. Data: 2012-11-29 15:38:16
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > No i czego oczekujesz po tych autorach: Thomas Brander, Alexander Gerfer i
    > Bernhard Ral ?

    o to chyba była burza mózgów...

  • 5. Data: 2012-11-29 15:47:27
    Od: m...@w...pl

    On Thursday, 29 November 2012 12:35:31 UTC, Bool wrote:
    > Czy ktoś ma książkę jak w temacie i może się podzielić wrażaniami po przeczytaniu?

    Mam 4 educje tej ksiazki. Polecam. Wiele praktycznych informacji o magnetykach. Dosc
    powieszchowna ale bardzo przydatna.

    Kupilem na seminarium prowadzonym przez autora tej ksiazki. Facet wie co mowi i
    pisze.

  • 6. Data: 2012-11-30 22:28:31
    Od: "Andrzej Ekiert" <d...@t...pl>

    On Thu, 29 Nov 2012 13:35:31 +0100, Bool <n...@n...com> wrote:

    > Czy ktoś ma książkę jak w temacie i może się podzielić wrażaniami po
    > przeczytaniu?

    Jest super, choć zawiera sporo marketingu - prześlizgnął się w niej cały
    katalog produktów Wuertha. Przedstawia podstawy, ale w moim przypadku były
    to te podstawy, obok których program studiów na politechnice jakoś się
    prześlizgnął. Napisana wyjątkowo fajnym językiem - zrozumienie zagadnień
    nie wymaga wysiłku. Chciałbym umieć tak pisać i tłumaczyć.

    Seminaria EMC organizowane przez Wuertha też są godne polecenia. Dobry
    stosunek wiedzy do marketingu i ciekawie poprowadzone.

    --
    Andrzej Ekiert
    http://www.protronik.pl