  • Data: 2016-09-20 23:36:03
    Temat: Re: Energooszczędna pamięć
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Rakus pisze:

    > Są też takie wynalazki jak nvSRAM:
    > http://www.cypress.com/file/46216/download
    > Albo pamięć FRAM.

    To to jeszcze istnieje? Wieki temu po materiałach w prasie czekałem aż
    się pojawią w sklepach (jak jeszcze po elektronikę szło się do
    fizycznego sklepu) i jakoś się nie doczekałem, uznałem że umarło
    śmiercią naturalną. Pomysł zacny.
    Ze 2 razy widziałem urządzenie z pamięcią SRAM z nałożonym na nią
    modułem podtrzymania na takie jakby zatrzaski w formie pinów, niby
    gwarantowane 10lat podtrzymania o ile pamiętam.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html