  • Data: 2015-07-27 08:24:16
    Temat: Re: Errata: Re: kids react to walkmans
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnmrakso.u1j.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Babcia klozetowa chciała złotówkę za supersedes?

    Nie... to pewien problem neurologiczny, także dysleksja, czy jak to zwą, co
    powoduje, że palec bardzo często leci w zupełnie inne miejsce, niż był
    zamiar, bądź nie trafia centralnie w klawisz i pobudza dwa, a z rzadka nawet
    trzy sąsiednie. Zwykle wyłapuję to już w fazie pisania, stąd moje teksty są
    raczej wolne od błędów, bądź błędy te, jak nie mam już sił ich naprawiać
    będąc zmęczonym, są pomniejszego kalibru. Dlatego też nie przyjmuję
    tłumaczeń "piszę źle, bo jestem dyslektykiem/dysgrafikiem". Jestem też
    dysgrafikiem (brzydko i powoli piszę, a błędami sadzę dość obficie,
    zwłaszcza gdy jestem zmęczony, powód podałem na początku) i jakoś tego po
    mnie nie widać.
    Poprawne pisanie uważam za wyraz szacunku dla czytających.

    Wracając do supersedesu - różnie w życiu bywa, jak nagle przyciśnie śq i/lub
    qpa, to i dwa złote zapłacisz nawet za "ścianę płaczu" (po fhąsjusku "ley
    n'amour"), by pozbyć się problemu i kłopotów.
    Co do operacji zastąpienia artykułu na serwewrze, to nie mam takiej
    możliwości, Zresztą, nie wiem, czy ATMAN w ogóle by takie coś przyjął.

    896510439 896126048 222478125 222478457 814605444 717857100