  • Data: 2010-04-10 08:36:11
    Temat: Re: FARNELL - jak szybko ?
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad pisze:

    > u mie w firmie byli w szkou jak zamówili pod wieczór jednego dnia, a dostali
    > rano drugiego ...

    Faktycznie są szybcy. Ale MAJĄ BURDEL jeśli chodzi o faktury. Dostałem
    5 faktur z jednego zamówienia - część wysłana z towarem a część na adres
    rektoratu. Do tego faktury z pudełek przyszły raz jeszcze na inny adres.
    I mogliby trochę rozsądniej używać materiałów do pakowania, bo mnóstwo
    śmiecia generują.
    Za to mają bardzo kontaktowy polskojęzyczny personel, który rozumie
    panujący w Polsce kult pieczątek etc ;-).

    --
    Filip.