  • 1. Data: 2010-04-08 19:36:17
    Temat: Re: FARNELL - jak szybko ?
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    sundayman wrote:

    > Jeszcze u nich nic nie kupowałem - jak szybko można się spodziewać dostawy
    > ? Kupował ktoś ?
    > Na firme - o ile to robi różnicę jakąś...

    jak mają w magazynie w EU to 1-3 dni roboczych.

    Waldek

  • 2. Data: 2010-04-09 15:19:47
    Temat: FARNELL - jak szybko ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Jeszcze u nich nic nie kupowałem - jak szybko można się spodziewać dostawy ?
    Kupował ktoś ?
    Na firme - o ile to robi różnicę jakąś...

    pozdr.

  • 3. Data: 2010-04-09 15:36:50
    Od: "Bodzio SE" <b...@v...pl>

    > Jeszcze u nich nic nie kupowałem - jak szybko można się spodziewać dostawy
    > ?
    > Kupował ktoś ?
    > Na firme - o ile to robi różnicę jakąś...

    Zamawiałem części, których nie mieli w magazynie. Czas realizacji z dostawą
    około 2,5 tyg ( ale trzeba wziąć pod uwagę to, że tą część sprowadzali)

    pozdro
    BSE

  • 4. Data: 2010-04-09 15:38:46
    Od: "Bodzio SE" <b...@v...pl>

> [...]
    > dostawą
    > około 2,5 tyg ( ale trzeba wziąć pod uwagę to, że tą część sprowadzali)

    Zapomniałem dodać, że chodzi mi o 2,5 tyg kalendarzowego, a około 12 dni
    roboczych

    pozdro
    BSE

  • 5. Data: 2010-04-09 15:57:29
    Od: "MiSTER" <1...@w...pl>

    Termin 1-3 dni.
    Pamiętaj że musisz zrobić przelew zagraniczny w Euro.

    Mister

  • 6. Data: 2010-04-09 16:11:56
    Od: PH <s...@w...pl>

    sundayman pisze:
    > Jeszcze u nich nic nie kupowałem - jak szybko można się spodziewać
    > dostawy ? Kupował ktoś ?
    > Na firme - o ile to robi różnicę jakąś...

    Z drobnicą przy zamówieniu przed 18, dostawałem następnego dnia przed
    12stą kurierem.

    --
    PH

  • 7. Data: 2010-04-09 17:48:43
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    MiSTER pisze:
    > Termin 1-3 dni.
    > Pamiętaj że musisz zrobić przelew zagraniczny w Euro.

    Mają także konta walutowe w Polsce.

    --
    Filip.

  • 8. Data: 2010-04-09 17:49:14
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    sundayman pisze:
    > Jeszcze u nich nic nie kupowałem - jak szybko można się spodziewać
    > dostawy ? Kupował ktoś ?
    > Na firme - o ile to robi różnicę jakąś...

    Jeśli jest w magazynie w EU to zamówienie w piątek a paczka w poniedziałek.

    --
    Filip.

  • 9. Data: 2010-04-09 22:14:10
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    > Jeśli jest w magazynie w EU to zamówienie w piątek a paczka w
    > poniedziałek.

    u mie w firmie byli w szkou jak zamówili pod wieczór jednego dnia, a dostali
    rano drugiego ...

  • 10. Data: 2010-04-09 23:38:04
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-04-09 17:57, MiSTER pisze:

    > Termin 1-3 dni.
    > Pamiętaj że musisz zrobić przelew zagraniczny w Euro.

    :-o To już nie można zapłacić po ludzku kartą kredytową jak w innych
    cywilizowanych zagranicznych sklepach internetowych (Amazon itp)? A
    jeszcze lepiej przez PayPal?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/